המשחק הבא בסדרה Warhammer 40K, שמככבים בה צבאות שדוגלים בדיקטטורים ואינקויזיציה, לא תהיה חוויה מרובת משתתפים (למרות התוכניות של המפתחת THQ). במקום זאת, מתכוונים המפתחים להפוך את החוויה לחווית פרימיום כדברם, לשחקן יחיד, עם פונקציות רשתיות וקהילתיות מתקדמות.

כל זה יתקיים רק אם THQ ימצאו מי שיעזור להם במימון הפרוייקט: "כפי שהוכרז מוקדם יותר, אנחנו מחפשים בקדחתנות אחרי שותף עסקי למשחק כמשחק המוני. אך עקב השינוי הדימני של השוק והשקעות נוספות שצריך כדי להשלים את פיתוח המשחק כמשחק MMO, אנחנו מאמינים שהצעד הנכון עבורנו הוא להעביר את המשחק ממשחק המוני למשחק לשחקן יחיד איכותי עם אפשרויות רשת, תוכן דיגיטלי איתן, ואפשרויות קהילתיות" אמר המנכ"ל Brian Farrell.

לדעתם זוהי הדרך הנכונה הן מבחינת עבודת הפיתוח, והן מבחינת השחקנים. אחרי המשחק הכושל Warhammer Online, אנחנו נוטים להסכים איתם. משחקי האסטרטגיה בסדרה נחשבים איכותיים בז'אנר, ובעוד משחק הפעולה היה ראוי ליותר תשומת לב מצוות הפיתוח, אנחנו מוכנים לשים מבטחינו בקיסר-אל של המין האנושי. או שזה היה יותר מדי? על כל פנים, המשחק אמור לראות אור עד סוף מרץ 2014, במידה והעזרה תגיע.

אנחנו מחזיקים אצבעות.