המשחק Marvel's Spider-Man: Miles Morales הלהיב אותנו בעיקר בזכות השילוב בין היכולות הישנות לחדשות, והיד החופשית שהוא נותן לשחקנים. אך לא רק המשחקיות היא החלק המעניין, אלא גם החליפות שזמינות לנו במשחק.

כמו בקודמו, גם במשחק Marvel's Spider-Man: Miles Morales יש לנו מגוון של חליפות למיילס, רק שהפעם הן רק קוסמטיות ולא נותנות יתרון מסוים בקרבות. למרות זאת, מבין כל החליפות שנפתחו לנו, מצאו את החמש שהכי אהבנו ועליהם נדבר בכתבה הבאה. כי הרי כל גיבור על צריך חליפות מגניבות בכדי להתנדנד בשמי העיר, להציל אזרחים ולכסח פושעים.

Classic Suit

נתחיל בחליפה הקלאסית של מיילס, שהופיעה עוד בטריילרים הראשונים. זוהי אגב, גם החליפה של מיילס בקומיקסים מאז שדמותו הוצגה לראשונה ב-Ultimate Comics: Spider-Man משנת 2011. כזכור, קומיקס זה מתקיים ביקום מקביל, שבו מיילס מקבל על עצמו את תפקיד ספיידרמן לאחר שפיטר פארקר נהרג. בדומה למשחק, גם בקומיקס מיילס הופך להיות הספיידרמן היחיד של ניו יורק ומגן עליה מפני פושעים.

הגרסה הזו של החליפה משדרגת את המראה של מיילס והופכת אותו לייחודי יחסית לכחול-אדום האיקוני של פיטר, כך שאנחנו מרגישים כאילו מדובר במשחק שונה לחלוטין, ולא הרחבה של המשחק הקודם. החליפה הזו קלאסית, אז יש בה הרבה היסטוריה, ומאוד כיף להתנדנד איתה ברחבי ניו יורק.

Marvel's Spider-Man Miles Morales

Into The Spider-Verse Suit

אחרי ההצלחה האדירה של הסרט Spider-Man: Into the Spider-Verse משנת 2018, לא הופתענו לגלות שהחליפה הזו של מיילס נכנסה גם למשחק. חליפת ה-Spider-Verse נותנת למיילס מראה מצוייר שמאוד משתלב עם הסרט שעליו הוא מבוסס. למעשה, היא ממש נותנת הרגשה כאילו ספיידרמן ממימד אחר נקלע לתוך המשחק ואנחנו יכולים לשחק איתו, וזה נהדר כי יש אותנטיות לחליפה מהסרט האייקוני.

אם אתם רוצים להוסיף בונוס: במשחק יש אפשרות להוסיף מעין כתובות קומיקס בכל פעם שאתם תוקפים אויב, כך שבהחלט תרגישו בתוך סרט מצויר. לצערנו, החליפה הזו זמינה רק למי שעשה הזמנה מוקדמת למשחק ל- PlayStation 4 ול-PlayStation 5, כך שלא כל השחקנים יוכלו לשחק איתה. אבל לפחות יהיה לכם תירוץ לראות שוב את הסרט הנהדר.

Marvel's Spider-Man Miles Morales

Animated Suit

לעומת החליפה של Spider-Man: Into the Spider-Verse, החליפה המאוירת זמינה לכל השחקנים של Marvel's Spider-Man: Miles Morales. גרסה זו של החליפה מופיעה בסדרת האנימציה Ultimate Spider-Man של מארוול. בגרסה זו, מיילס הוא עוזר של פיטר פארקר וביחד הם נלחמים בפושעים. בסדרה מופיעים מגוון רחב של דמויות מהיקום של מארוול כמו ניק פיורי, האוונג'רס, וכן גם האויבים של ספיידי.

מה שגרם לנו לאהוב את החליפה במיוחד היא הניגודיות בין הרחובות המאוד ריאליסטיים של ניו יורק כפי שהם מופיעים במשחק, לעומת החליפה המצוירת של מיילס שגורמת לנו להרגיש שאנחנו בתוך סרט מצויר.

Marvel's Spider-Man Miles Morales

Winter Suit

כפי שראינו כבר בטריילרים, המשחק מתרחש בתקופת חג המולד. תוסיפו לזה את העובדה שמיילס מתנדנד ברחבי ניו יורק במהירות, אז בטוח שקר לו. בדיוק בשביל זה יש לו את ה- Winter suit.

בחליפה הזו אנחנו רואים את מיילס עם כובע, מחממי אוזניים, כפפות, וצעיף, שמאוד ממחיש את תקופת החגים בניו יורק. גם הרחובות עצמם מקושטים בעצי חג מולד ואורות, כך שמיילס נכנס לתוך אווירת חג המולד וזה פשוט נהדר.

Marvel's Spider-Man Miles Morales

Bodge Cat Suit

מי הוא החבר הכי טוב של העכביש? כנראה שלא הייתם אומרים חתול, אבל זה בדיוק מה שקורה ברגע שמיילס לובש את חליפת Bodega. בחליפה זו אנו רואים את מיילס בבגדים רגילים ולא חליפת גיבורי על, אבל נהנים מטוויטס חמוד במיוחד – מיילס לובש תיק גב שבתוכו נמצא חתול. בנוסף לכך, החתול לובש מסיכה של ספיידרמן, מה שהופך אותו לאפילו יותר חמוד. אם אתם לא זזים, תוכלו לראות את החתול זז בתוך תיק הגב או מלקק את עצמו. הירידה לפרטים של מפתחי המשחק בכלל המשחק, אבל כאן בפרט, מדהימה כל פעם מחדש.

אבל, אל תטעו, החתול לא נמצא שם סתם בשביל היופי. הסיבה הכי טובה שבגללה כדאי לכם ללכת דווקא על החליפה הזו היא פשוטה: החתול מייסע למיילס במכות הסיום הסינטמיות. כן כן, אם אתם מבצעים מכת סיום באוויר או על הקרקע, החתול יקפוץ מתוך תיק הגב וישרוט את האויב. זה אמנם לא יעזור לכם בקומבו, אבל אין מספק מלראות את החתול החמוד עוזר למיילס להילחם באויבים.

Marvel's Spider-Man Miles Morales

אלה היו 5 החליפות האהובות עלינו ביותר במשחק. Marvel's Spider-Man: Miles Morales עתיד להגיע ל-PlayStation 4 ו-ל-PlayStation 5 ב-19 בנובמבר. אם אתם עדיין מתלבטים אם לקנות את המשחק, קראו את הביקורת שלנו.