כולנו בוודאי מחכים כבר בקוצר רוח למשחק המיוחל Cyberpunk 2077 שאמור היה לצאת אי אז באפריל, אך כידוע נדחה לחודש ספטמבר השנה.

כן, הידיעה על הדחייה הייתה מאכזבת, אך המפתחת CD Projekt RED הבטיחה שהדחייה היא למטרת שיפור המשחק והוצאה של משחק שלם ומיוחד. עכשיו הגיעה עוד הבטחה מעניינת מצידם – בטוויטר הרשמי של המשחק העלו בימים האחרונים הבטחה לשידור לייב מיוחד עם רמיזה על חשיפה של מספר דברים חדשים.

Night City Wire

אומנם הפוסט עצמו לא מכיל המון מידע על התוכן של השידור – שנקרא Night City Wire – התגובות בפוסט עצמו ממש משעשעות ומלאות רמיזות מעורפלות ששוות קריאה. בנוסף לטוויט בחשבון הרשמי של המשחק, מנהל הקהילה שלו פרסם גם הוא את השידור המצופה ואף רמז באחת התגובות שנראה יותר מהמשחקיות של המשחק עצמו.

מאחר ואני מחכה למשחק הזה לא מעט זמן כמו כולכם, יש לי כמה וכמה דברים שהייתי מעוניינת לראות בשידור הזה. בהמשך לכתבה הקודמת על Cyberpunk 2077, אני יכולה לשער שזה יהיה המקום בו נגלה עוד פרטים לגבי ההרחבות שעתידות להגיע. למי מכם שלא ידע, מספר ההרחבות עתיד להיות כ-18 או יותר, ואם זה יהיה כפי שהיה במשחק הקודם, שתיים מההרחבות הללו צריכות להיות בגודל של משחק שלם. את השאר, בתקווה, נקבל מהמפתחת בחינם, כפי שהיה במשחק המצליח שלה The Witcher 3.

אני רוצה לקוות שהם יחשפו עוד על הדמויות כי מהמעט שראינו על העיר והמשחק, עושה רושם שנעשתה כאן בנייה מדהימה של דמויות עם רקע עשיר. אומנם זה לא הדבר הכי מרגש במשחק אך אי אפשר להתעלם מהעומק שדמויות מסוג זה יכולות לתת לו.

Cyberpunk 2077

דבר נוסף שהייתי שמחה לראות היא הצצה רחבה יותר לעיר העתידנית Night City שהוצגה בפנינו בעבר. כולנו יודעים כמה עבודה הושקעה בעיר ובעיצוב שלה אבל אנחנו לא יודעים הרבה על העיר עצמה. לכן הצצה אל מה שמחכה לנו שם יכולה להיות חוויה אדירה שרק תגדיל לכולנו את ההייפ לגבי המשחק הכל כך מצופה הזה.

אם Night City Wire הזה יהיה דומה לציוצים עליו, עושה רושם שמחכה לנו שידור מרתק וסוחף במיוחד מאחר והמפתחת מצליחה למתוח אותנו בהצלחה כבר זמן רב. אני מאד מקווה שנקבל הצצה רחבה יותר על המשחקיות הצפויה של המשחק, העיר המרשימה בו ואולי גם רמז על העלילה? נעדכן בהמשך.