ישנם גיימרים שבשבילם משחקי וידאו הם פלטפורמה לכיף, צחוקים, טרולינג וממים. במקרים של כאלה פחות מוצלחים או עם פחות מזל, יש מי שדואגים לקבץ את הפאדיחות שלהם כדי שנצחק מהן. לפניכם רשימה של ערוצי גיימינג שאני מאוד אוהב, כשאת הטוב ביותר אני שומר לסוף.

אז, מוכנים לקצת צחוקים?

GameSprout

GameSprout עורך קליפים של גיימרים מכל משחקי המיינסטרים, לפי נושאים שונים, כמו When Idiots Play Games, Game Fails, Gamers Are Awesome ועוד. העריכה האודיטורית המושקעת היא אחד הדברים שעושים אותו מאוד פופולארי.

מדובר בערוץ שמתעדכן בתדירות גבוהה וכיף לצפות בו עם חברים.

StoneMountain64

שחקן מעולה שעושה סרטונים שונים. הסדרה האהובה עלי היא "YOLO" בה במשחקי יריות שונים הוא מצטרף לקבוצה רנדומלית, מכריז בצ'ט הקולי שהוא המפקד שלה ונכנס לתפקיד בראבאק ועם רעל בעיניים. השחקנים האחרים בד"כ מנסים להתאושש מההלם ומנסים לאזן בין לזרום איתו לבין לא להיקרע יותר מידי מצחוק. ואם הם משתפים פעולה, הוא בד"כ מוביל אותם לניצחון. שחקן מעולה ולא רק במובן של הגיימינג.

כרגע הוא משחק הרבה ב-Call of Duty: Warzone, משחק הבאטל רויאל החינמי המצויין שגם אתם יכולים לשחק בו.

Azerrz

חקיין שנכנס לקבוצות רנדומליות במשחקי אונליין עם אנשים זרים ועושה כמות מרשימה מאוד של חיקויים שונים. הוא עושה דמויות מצויירות, דמויות מסרטים, פוליטיקאים, ומפורסמים אחרים. בעיקר גורם לשחקנים אחרים להיקרע מצחוק.

צפו בו עושה דמויות מסדרת הטלוויזיה Family Guy:

SoundsLikePizza

עוד חקיין/שחקן קול עם המון חיקויים קורעים, עושה בעיקר טרולינג לשחקני Fortnite. מתמחה בחיקויי ריק ומורטי, נשיא ארה"ב הבא קניה ווסט, וסמל (Sergeant) עצבני במיוחד. בגלל שזה פורטנייט, האינטראקציה שלו היא בעיקר מול גיימרים צעירים יחסית. תוכלו למצוא בערוץ שלו גם הטרלות במשחקים אחרים, כמו COD ו-Maneater.

Rage Orc

עורך קליפים מצחיקים של המשחק Hearthstone שקיבל לאחרונה דמות חדשה. מציג קטעים קומים/מפתיעים מכל מצבי המשחק הקיימים, כולל Battlegrounds.

איכות העריכה שלו מדהימה וכוללת אפילו קטעי אנימציה מהעולם של WOW, בהם הוא משתמש כדי להמחיש סיטואציה שהתרחשה במשחק. אם אתם משחקים Hearthstone אתם חייבים לעצמכם לצפות בו.

Insane Stream Highlights & Gameplays

יוטיובר שאוסף רגעים מצחיקים מתוך שידורים חיים של סטרימרים ועורך אותם, כל אוסף מוקדש למשחק אחר. אם אתם אוהבים לראות תגובות אותנטיות של סטרימרים מופתעים, בקרו בערוץ שלו.

בסרטון הדוגמה אפשר לראות למשל ש-Star Citizen אמנם בשלב אלפא, אבל כבר מספק המון רגעים מצחיקים לסטרימרים.

Russkhof

טרול בדרגת אדמירל ושחקן ברמה עולמית. את הכי טוב שומרים לסוף כבר אמרתי?

התמחות: התעללות בשחקנים במשחקי יריות אונליין בכל דרך אפשרית שלא דמיינתם, כולל בדרכים שיוצרי המשחקים עצמם לא ידעו שאפשר להרוג בהם, בשילוב מבטא רוסי. בעל חיבה מיוחדת לקמפרים, או במילים שלו "Enemy sniper spotted. opportunity for trololo, over".

אפשר לצפות בסרטונים שלו שעות ולראות אלתורים שלו להריגות סופר יצירתיות, בעיקר במשחקים כמו Battlefield 5. הוא טרול מפורסם בקנה מידה כזה, שבחלק מהסרטונים רואים בצ'ט אנשים שהוא הטריל מזהים אותו.

קמפרים יש לא רק בסדרת BF, וזה אומר ש-Russkhof יחפש כמובן משחקים טובים נוספים כמו COD Modern Warfare בשביל לצוד אותם, לרסס אותם בספריי, להערים עליהם ולהטריל את נשמתם באופן כללי. גם כאן הוא מוכיח שהוא שחקן משחקי יריות מעולה ומבין לעומק את המכניקות של המשחק.

מכירים ערוצים מצחיקים שאתם רוצים להמליץ עליהם? כיתבו לנו בקבוצת הפייסבוק שלנו.