אחרי הרבה זמן של דממה בנוגע לפרוייקט, פורסם טריילר קצר ומרגש למשחק פעולה-תפקידים החדש בעולם של דרגון בול Z, שהוכרז בסוף ינואר האחרון. בזמנו, טרם ניתן שם לפרוייקט והוא הוכרז פשוט כ- Dragon Ball Project Z. כעת, סוף-סוף ניתן לו שמו האמיתי – Dragon Ball Z: Kakarot.

הטריילר לא חושף הרבה מידע, אבל אפשר ללמוד ממנו לא מעט. ראשית, שם המשחק החדש – Dragon Ball Z: Kakarot – רומז שאנחנו מתחקים אחר דמותו של סון-גוקו, החל מהשלב בו הוא מגלה את מוצאו הסאיאני, כלומר תחילת סאגת רדיץ, וזאת למרות שאין זכר לכך בטריילר. מחשבה זו מאומתת בראיון אקסקלוסיבי של היוצרים עם IGN שנערך לפני כמה שעות, בו רואים גם את דמותו של רדיץ ולא מעט משחקיות.

במהלך הטריילר רצים על שתי סאגות נוספות, סאגת הסאיאנים בה האויבים המרכזיים הם נאפה ו-וג'יטה, וסאגת נאמק בה מתמקדים בפריזה הידוע לשמצה. על פניו נראה כי ניתן יהיה לשחק רק את דמותו של גוקו בעוד הדמויות האחרות יהיו המלוות, זאת כיאה למשחק תפקידים. אפשר לראות מעט מהמשחקיות בטריילר, בעיקר תזוזה והגנות מפני מתקפות שמגיעות לכיוון גוקו, וגם מעט משחקיות התקפתית – האמת, זה נראה די טוב אבל עד כה לא מאוד ברור איך זה יהיה שונה מכותרים אחרים סביב העולם של דרגון בול.

בראיון שהוזכר לעיל, ניתן לראות הרבה יותר אלמנטים של משחקיות. העולם הוא בעצם "חצי-פתוח", כלומר הוא ייפתח בהדרגה לפי הסאגות והסיפור היות והיוצרים לא רוצים לפגוע בחווית הסיפור על חשבון משחק עולם-פתוח מלא. התנועה בעולם נעשית לרוב על ידי תעופה (כי למי יש כוח ללכת?), כאשר ניתן גם להשתמש במצב טורבו על מנת לטוס מהר יותר. ניתן לראות כל מיני משימות צדדיות בנוסף למשימות הראשיות, דבר שבהחלט מאפיין משחקי תפקידים.

גם הקרבות מאוד מתאימים לסגנון פעולה-תפקידים; כל מכה שנוחתת מלווה במספר שמראה מה כמות הנזק שנעשתה לאוייב. כמו כן, במהלך קרב אפשר להשתמש בשילוב של פעולות – התקפות רגילות, התקפות ki, התקפות מיוחדות, הגנה, שימוש בחפצים וכו'.

Image may contain: text

האם סאגת נאמק ותבוסתו של פריזה תהיה הסאגה האחרונה במשחק? יש מחשבות לכאן ולכאן. מצד אחד, יציאת המשחק עוד די רחוקה וייתכנו פרסומים נוספים, אך מצד שני מבחינת הסדרה עצמה, מתמקדים במוצאו הסאיאני של גוקו בעיקר בשלוש הסאגות האלה, ולאחר מכן העניין הרבה פחות משמעותי.

המשחק Dragon Ball Z: Kakarot צפוי לצאת בתחילת שנת 2020 ל-PC, PlayStation 4 ול – Xbox One, התאריך המדוייק טרם נמסר.