אם חיפשתם אוזניות שמאפשרות לכם התממשקות עם הסוויץ' והפלייסטיישן 5, ואף להזרים לכם שמע משני מקורות שונים במקביל, אולי ה-Genki Waveform הן ממש בשבילכם. מדובר בקמפיין קיקסטארטר נוסף של חברת Genki שהתחיל ממש לפני כמה ימים, וכבר ביום הראשון עבר את יעד המימון שלו. לפני שנדבר על מה יש באוזניות הללו, יש לי כמה דברים לספר לכם.

אני די מחבב את Genki. עד כה נהניתי משלל מוצרים היקפיים שהם יצרו במיוחד עבור ה-Nintendo Switch, שהיא הקונסולה שאני משחק עליה הכי הרבה בשנים האחרונות. המיוחד במוצרים שלהם עד כה הוא המחשבה עלינו, השחקנים, ועל מה יהיה נוח לנו. כך למשל הם יצרו דונגל בלוטות' שאיפשר לחבר אוזניות אלחוטיות לסוויץ' כמה שנים לפני שנינטנדו השכילו לשחרר את האפשרות הזו בעצמם.

דוגמה נוספת שאני נהנה ממנה עד היום, היא הדוק הנייד לסוויץ', ה-Nintendo Covert Dock. מדובר בתחנת עגינה ניידת וקומפקטית שעובדת ללא דופי. יש גם את ה-Genki Shadowcat שקצת פחות אהבתי כי מדי פעם יש לו בעיות בממשק, אבל כשהוא עובד כראוי הוא מוציא אחלה של תוכן.

אז מה הפלא שמרגש אותי לשמוע שהם עכשיו עובדים על ה-Genki Waveform שלהם, שמיועד הפעם גם לשחקני PlayStation 5 ולא רק לשחקני ה-Nintendo Switch? אבל די עם הקשקשת ברשת שלי, בואו נדבר תכלס – מה האוזניות האלו מציעות לנו?

מדובר באוזניות מסוג ear-buds, שהולכות ונהיות יותר ויותר פופולריות בזמן האחרון. זה אומר שהן קומפקטיות, שזה כמובן חשוב מאוד למי שמשחק בדרכים. לאוזניות זמן המתנה נמוך, איכות Hi-Fi, וזמן סוללה ארוך של עד 30 שעות עם נרתיק הטעינה. אבל, זו אפילו לא הצורה האמיתית שלהן.

הייחודיות ב-Genki Waveform היא ביכולת שלהן לעשות הזרמה כפולה של אודיו, משני מקורות שונים. כבדיחה, הם אומרים שתוכלו לשמוע מוסיקה בזמן הרצאה מקוונת ומשעממת, למשל, אבל כמובן שהדבר שהכי בוער לשחקני סוויץ' ותיקים הוא צ'אט קולי, שכל-כך חסר בסוויץ'. בעלי האוזניות יוכלו לשחק יחד עם חברים שלהם תוך שהם נהנים גם מהאודיו במשחק וגם מהאינטרקציה עם החברים בערוץ הדיסקורד החביב עליהם.

היתרון הנוסף של האפשרות הזו הוא שממש לא משנה מה מקור השמע, כל עוד יש לו בלוטות', חיבור USB או חיבור 3.5mm (כן, שמעתם נכון), תוכלו להתחבר אליו. כל זה קורה ללא פגיעה בחוויה האלחוטית, כיוון שהחיבורים הפיזיים למקורות השמע נעשה על ידי נרתיק הטעינה החכם של האוזניות. ל-SmartCase שלהם יש צ'יפסט בלוטות' ומיקסר אודיו שיאפשרו לכם את כל הקומבינציות שאתם יכולים לדמיין, ואולי כמה שלא דמיינתם. כאמור, הורסטיליות שלהם זה אחד הדברים שאני ממש אוהב במוצרים שלהם, כל האפשרויות שנפתחות בעזרת החידוש הזה מעלות את הרמה של האוזניות לליגה של הגדולים.

תתפלאו לשמוע, אבל זה לא הכל. בנוסף לכל הטוב הזה תוכלו להעביר את האוזניות למצב בו תוכלו לשמוע דרכן את הסביבה החיצונית (passthrough) וכך לנהל שיחה עם אנשים מבלי להוריד אותן או לחלופין, לחסום רעשים מהסביבה החיצונית. המיקרופון הפנימי שלהן יסנן את מה שהולך מסביבכם בעוד אתכם ישמעו בצורה ברורה וצלולה.

הקמפיין יסתיים בעוד כחודש והצפי לסיום הייצור והתחלת המשלוחים הינה בסביבות ספטמבר 2022, שזה לא מאוד רחוק. בזמן הזה, הם מתכוונים להמשיך ולהוסיף פיצ'רים נוספים למוצר, כגון אפליקציה שתאפשר לכם לשלוט ידנית בעוצמת הסאונד מכל מקור, ובכלל לשלוט בכל מה שיש לאוזניות להציע, ואף צבעים שונים לבחירה שאמורים להתווסף בהמשך הקמפיין כתלות בכמות המימון.

נקודה אחרונה: ה-Genki Waveform לא זולות, כאשר המחיר למי שתומך מוקדם יהיה 199$ (+45$ משלוח לארץ ואז בטח יהיו גם מיסים) ואילו המחיר המומלץ לצרכן שלהם יהיה 279$. עם זאת, הן פשוט נראות מעולה, מכל בחינה וללא ספק אשמח להניח את ידי עליהן ולנסות אותן בעצמי.