כחלק מאירוע NGPX שנערך בשבוע שעבר, ראינו לא מעט הכרזות על משחקים מעניינים שצפויים לצאת בזמן הקרוב. איגדנו עבורכם כמה מההכרזות היותר מעניינות מהחברה NIS America.

Void Terrarium

המשחק Void Terrarium, או בשמו האמיתי void tRrLM(); הוא משחק שמתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי שמלא ברעל קטלני. רובוט תחזוקה מגלה ילדה שעשוייה להיות בת האנוש האחרונה בעולם. הרובוט, ביחד עם חברו ה-AI יוצאים לחקור את השממה במטרה לייצר לילדה מקום בטוח לחיות בו.

במהלך המשחק תחקרו מבוכים בתור הרובוט. נצטרך למצוא חפצים כדי לרפא את הילדה ממחלות פוטנציאליות, ציוד בשביל להפוך את מקום המחסה ליותר נוח, וציוד לחקר מבוכים. המבוכים עצמם מיוצרים רנדומלית ותצטרכו להיות מוכנים לאתגרים השונים שיהיו בהם.

יש פוטנציאל ל-Void Terrarium להיות חוויה מעניינת ואני מקווה שהמפתחים יצליחו לייצר מעגל משחקיות מוצלח. Void Terrarium צפוי לצאת בחודש הבא לקונסולות ה-Nintendo Switch וה-PlayStation 4.

Fallen Legion Revenants

Fallen Legion היה משחק אקשן חביב שיצא לפני כמה שנים, המשחק שילב משחקיות אקשן בתורות בסגנון המשחק Valkyria Profile ביחד עם מערכת ניהול ממלכה, כשבין כל קרב יש זמן מוגבל לבצע החלטות ממשלתיות. הבחירות השונות משנות את האירועים שקורים בשלב ואת הדמויות שמגייסים במהלך המשחק. המשחק קצת ניסה לעשות יותר מדי בו זמנית ותוצאה הסופית הייתה יחסית ממוצעת (אבל עם פסקול מדהים ששווה לחפש ברשת).

Fallen Legion Revenants לוקח צעד אחד אחורה, המשחקיות המוצלחת של הקרבות נשארת, אבל מחוץ לקרב יש חקר סביבה סטנדרטי יחסית למשחקי תפקידים. בעלילה אנו עוקבים אחרי לוסיאן (Lucien), פוליטיקאי שמנסה להדיח קיסר רשע ששולט בעולם. הוא מגלה איך לעשות זאת בזכות שיתוף פעולה עם רואנה (Rowena), רוח רפאים המסוגלת לזמן גיבורים מהעבר. שניהם צריכים לעבוד ביחד בשביל המטרות האישיות שלהם.

אני מקווה שהמפתחים התמקדו על מה שעבד יותר במשחק הקודם. Fallen Legion Revenants צפוי לצאת בחודש הקרוב לקונסולות PlayStation 4 וה-Nintendo Switch.

Prinny 1•2: Exploded and Reloaded

עבר די הרבה זמן מאז הכותר האחרון בסדרת Disgaea ועכשיו יש… שחרור מחדש של משחקים ישנים שיצאו עוד ל-PSP. לפחות המשחקים הם די מוצלחים. אנחנו משחקים בהם את פריני (Prinny), שזה הפינגווין המוזר שרואים בסרטון, במלאכה האינסופית של שירות האדונית שלהם אטנה (Etna).

המשחקים הם משחקי side scroller קומיים עם רמת קושי רצינית שמתבטאת בכך שיש לשחקן 999 חיים, שמיוצגים על ידי 999 פרינים שונים שמעבירים אחד לשני את הגלימה האדומה אחרי מותם (אחרי הכל אי אפשר להיות דמות ראשית בלי גלימה מגניבה).

Prinny 1•2 צפוי לצאת באוקטובר השנה עבור ה-Nintendo Switch.

במהלך הפרזנטציה, הוצג גם המשחק Ys 9: Monstrum Nox, שכבר יצא ביפן, אבל עכשיו קיבל הכרזה רשמית למערב. המשחק צפוי לצאת ל-PlayStation 4, Nintendo Switch ו-PC בשנה הבאה, ותוכלו לקרוא עליו עוד כאן.

לא חסרות עוד הכרזות על משחקים מ-NGPX. מה מבחינתכם היה המשחק הכי מעניין בכנס? שתפו אותנו בקבוצת הפייסבוק שלנו.