כמה פרינים (Prinnies) דרושים כדי למצוא את הקינוח המושלם? או כדי להחזיר את התחתונים הגנובים של האדונית העריצה שלהם, אתנה (Etna)? כל עוד תצליחו להשיג את המטרות הנעלות הללו בעזרת עד 1000 פרינים לכל מטרה, אתם תסתדרו במשחק Prinny 1&2: Exploded and Reloaded.

משחקי Prinny הם משחקי ספין-אוף של סדרת Disgaea שיצאו לקונסולת ה-PSP לפני מעל עשור, ובקרוב מאוד נוכל לשחק בהם גם על הסוויץ'. צפינו בהדגמה של המשחק בתצוגת NIS America כחלק מפעילויות Gamescom 2020, וחווינו את הנמרצות של הפרינים המסורים.

הפרינים הם בעצם נשמות חסרות תועלת שנתפרו לגוף דמוי פינגווין, שלרוב מתפוצצים אם הם פוגעים במשהו בעוצמה ואפשר לומר שהם הקמע של סדרת Disgaea או של Nippon Ichi Software בכלל. הם אמיצים, נאמנים ומלאי התלהבות, קצת כמו Asta מהסדרה Black Clover. אה, וכמעט כל מילה שנייה שלהם זה "עחי!" (Dood!)

הדמו הציג לנו שלב מהמשחק ובו ראינו את המכניקות של Prinny 1&2: Exploded and Reloaded. במשחק אתם ממש לא חייבים לעשות את השלבים לפי סדר כלשהו, ויש לכם את היכולת לבחור עם מה להתחיל. כאמור, יש לכם 1000 פרינים לכל המשחק וכל פריני מסוגל לספוג שלוש פציעות שמיוצגות על ידי צעיפים ובמכה הרביעית הוא יתפוצץ ויעביר את הצעיף לפריני הבא בתור.

Prinny 1&2: Exploded and Reloaded

הפרינים לא תמימים כמו שהם נראים, ויכולים לקפוץ על האויבים כדי להמם אותם או לשסף אותם מהקרקע או מהאוויר עם סכינים חדות ביותר. אם תצליחו לקפוץ על אויבים ברצף תמלאו את מד הקומבו שכשהוא מלא הוא יעניק לכם בונוסים שונים (יש כמובן הבדלים בין הבונוסים של המשחק הראשון לאלו של המשחק השני).

במהלך השלב פזורות נקודות שמירה, כך שלא תצטרכו לסיים את השלב בלי למות אפילו פעם אחת (למרות שאתם יכולים לאתגר את עצמכם אם בא לכם), ומדי פעם תוכלו לנהוג ברכבים ולפוצץ אויבים עם תותחים. כל עוד האויבים בחיים הם ירדפו אחריכם, אז לא מומלץ להשאיר קצוות פתוחים, תחתכו את כולם!

מה זה פלטפורמר בלי קרבות בוס? כדי להשיג חומרי גלם (מפוקפקים) ליצירת הקינוח העילאי תצטרכו להביס את הבוסים. לפני שתוכלו להוריד את מד החיים שלהם תצטרכו להפטר מהמגינים שלהם שמיוצגים על ידי גולגלות. לאחר ששברתם את ההגנה הבוס יהיה פגיע ונתון לחסדיכם. כמובן, חסדים הם כלל לא אופציה. הבוס שהוצג בדמו היה די קליל להבסה והניב בשר רקוב ומקולקל איתו הפרינים חושבים שיכינו את הקינוח העילאי. לא הייתי בונה על זה, חברים!

Prinny 1&2: Exploded and Reloaded

זה מאוד נחמד שלאחר עשור המשחקים שהיו זמינים רק לבעלי PSP מקבלים פורט ל-Nintendo Switch. אולם, בתור משחקים שמציגים את הקמע של Disgaea, הייתי מצפה מהם לשיפור משמעותי יותר בגרפיקה ולאנימציות חדות ומלוטשות יותר.

Prinny 1&2: Exploded and Reloaded יכלול בתוכו את שני המשחקים (בגרסה הפיזית) וכל התוספות שנלוו אליהם ויהיה זמין ל-Nintendo Switch בלבד החל מ-13 באוקטובר 2020. תוכלו גם לרכוש בנפרד את המשחק הראשון, ?Prinny: Can I Really Be the Hero או את המשחק השני, Prinny 2: Dawn of Operation Panties, Dood! בחנות הדיגיטלית של Nintendo.

Prinny 1&2: Exploded and Reloaded
Prinny 1&2: Exploded and Reloaded