כחלק מאירוע NGPX שנערך בשבוע שעבר ראינו לא מעט הכרזות על משחקים מעניינים שצפויים לצאת בזמן הקרוב. איגדנו עבורכם כמה מההכרזות היותר מעניינות מאלופת ה-Visual Novels, החברה Spike Chunsoft.

Re:ZERO – Starting Life in Another World: The Prophecy of the Throne

המשחק עם השם הארוך במיוחד, Re:ZERO – Starting Life in Another World: The Prophecy of the Throne, מבוסס על סדרת ספרים פופולרית עם שם קצת פחות ארוך שכבר עברה אדפציה לאנימה מוצלחת. למעשה, העונה השנייה שלה צפויה להתחיל בחודש הקרוב.

אנו משחקים בתור סובארו (Subaru), נער יפני, שכיאה לנערים יפניים מוצא את עצמו באופן פתאומי בעולם פנטזיה שבו הוא צריך לשרוד. סובארו לא לחלוטין חסר ישא, הוא מגלה מהר מאוד שיש לו את היכולת לחזור חזרה בזמן לעבר. כמובן שבשביל להשתמש ביכולת הזאת סובארו צריך למות קודם, והנקודה שאליה הוא חוזר קבועה מראש, ללא יכולת ישירה לשנות אותה. סובארו לא יכול לספר לאחרים שיש לו את היכולת הזאת, וגם לא באמת ברור מה הגבול של היכולת של סובארו או מה המחיר שהוא משלם על כך…

למעשה, סובארו די נדפק מבחינת יכולות מיוחדות, במיוחד בעולם שיש בו קסמים ומכשפות מסוכנות. הסדרה עצמה היא מאוד אפלה, כאשר שפיותו של סובארו נשחקת עם כל פרק. העלילה של המשחק עצמו שונה מעלילת הסדרה, עם דמות נוספת שמופיעה בעולם ומשנה את סדר האירועים במשחק.

המשחקיות של Re:ZERO היא טקטית בתורות, ובין הקרבות יהיו אירועים בסגנון Visual Novel שסביר מאוד שיכללו לא מעט בחירות עם סופים רעים.

Re:ZERO – Starting Life in Another World: The Prophecy of the Throne צפוי להגיע בחורף הקרוב לקונסולות PlayStation 4, Nintendo Switch והמחשב האישי דרך Steam. המשחק ישוחרר דרך חברת Spike Chunsoft.

Shiren the Wanderer: The Tower of Fortune and the Dice of Fate

רוגלייק זה ז'אנר שהולך חזק היום, ותמיד נחמד שיהיה עוד. המשחק Shiren the Wanderer: The Tower of Fortune and the Dice of Fate (לא מוכנים להתפשר על שמות קצרים אצל Spike Chunsoft) הוא רוגלייק בצורה של ה-Mystery Dungeon, שהחברה היא הממציאה של תת הז'אנר.

את סגנון המשחק אתם אולי מכירים במיוחד דרך סדרת המשחקים של Pokemon Mystery Dungeon, אך היא כמובן קיימת עוד הרבה מלפני המשחקים הללו. השחקן נכנס למבוך רנדומלי ברמה 1 וללא ציוד (מלבד מה שהצליח לשמור משיטוטים קודמים במבוך) במטרה להגיע לסוף המבוך בשלום. מוות יגרום לכם לאבד את כל החפצים והשחקן צריך לדעת מתי כדאי לברוח ומתי להמר על הכל ולזכות.

העלילה של המשחק עוקבת אחרי הנווד שירן (Shiren) שחוקר מבוך שבמרכזו אמור להיות אל הגורל, שמסופר ששולט על גורל האנושות באמצעות קוביות מזל קסומות. מטרתכם לחקור את המבוך, ללמוד אותו ולשלוט בו.

Shiren the Wanderer צפוי להשתחרר השנה ל-Nintendo Switch ולמחשב האישי דרך Steam.

לא חסרות עוד הכרזות על משחקים מ-NGPX. מה מבחינתכם היה המשחק הכי מעניין בכנס? שתפו אותנו בקבוצת הפייסבוק שלנו.