Kingdom Hearts 3 עשה את דרכו חזרה ל-E3 כש-Square Enix  מצאו זמן בשביל להשוויץ בהתקדמות שעשו מאז התערוכה של שנה שעברה.

הצילומים מתוך המשחק נלקחו ע"י ערוץ היוטיוב Pixel Enemy ומציגים נוף אגדי שמשלב חדש וישן בכותר הטרי בסדרה. למרות שהמתקפה המשולשת המגניבה משלבת את עוצמתן של שלושת הדמויות הראשיות, סורה דונאלד וגופי, לא הרבה יכול להתחרות עם המראה של סורה רץ אנכית על קיר בכדי לקרוא תיגר על טיטן גדול מהחיים.

בכדי להחמיא לאגדיות של המפגש עם הענקים של הקולוסיאום של הרקולס באולימפוס, והמציאותיות המדהימה של עיר הדמדומים, המשחק ממשיך ומשתפר לא מעט עם גילויו של העולם החדש המבוסס על סרט האנימציה של דיסני פלונטר (Tangled).

המשחקיות החדשה מראה את הגיבורים האלמותיים בפעולה ונותנת לכם מושג כמה עצומות בדיוק הסביבות החדשות האלו, אך יחד עם זאת גם מראה את הפרטים האומנותיים המדהימים שגם דיסני וגם Square Enix ידועים בהם. אויבים יצוצו מהאוויר והשחקנים יפגשו עם צבא של חסרי-לב (Heartless) חדשים, שהעיצוב שלהם יפהפה כמו הסביבה בה הם נמצאים.

האקשן בסרטון הטיזר הוא מהיר ועקבי כשסורה קופץ מאויב אחד למשנהו, משמיד אותם בהנפה אחת של להב-המפתח שלו ומנצל לטובתו את מערכת הנשקים החדשה שהופכת את הלהב שלכם למגוון כלי נשק, שמתקפותיהם גם הן מגוונות. אקדחים לשני ידיים נותנים לכם את ההזדמנות לשלוח כשפי אש מהירים ברחבי המפה, בעוד להב שנראה בצורה מחשידה כמו הברק של זאוס משלח מהלומה חשמלית עוצמתית.

KH3_01re

בנוסף לתצוגות תאורת לד מרשימות שהן ספינת הפיראטים והרכבת של סורה, מוצגת גם מתקפה חדשה שבה שלושת הגיבורים לוקחים שליטה בכוסות תה מסתובבות שקופצות ממקום למקום בסביבה הקרובה באופן אקראי ומחסלות אויבים חסרי מזל מספיק בשביל לבוא איתן במגע.

התלבושת החדשה של סורה היא מזכרת לכל גלגולי העבר שלו, כולל היציאה האחרונה שלו ב-Dream Drop Distance, המשלב שחור עמוק ועיטורים אדומים. עיצובה החדש של הדמות הוא ללא ספק האיכותי והטוב ביותר.

הטריילר נחתם על ידי שתי דמויות המשחקות משחק דמוי שח-מט ומשוחחות על מלחמת להב-המפתח ועל המאסטרים העתיקים שנלחמו בה. כאשר אחת הדמויות אומרת לשניה "תפסיק עם העמדת הפנים…" הצופים יודעים שדמויות אלו יודעות הרבה יותר ממה שהן מספרות ושתהיה להן השפעה עצומה על המשחק שכולנו מוכנים לקנות בהזמנה-המוקדמת.

העולמות יפהפיים כמו כל סרט של פיקסאר והעיצובים מציגים לראווה את הזרימה החופשית של הקרב שדרכה שגשגה הסדרה עד כה, ולמרות שאין תאריך שחרור רשמי עדיין,  יש תקווה שזה יגיע אליכם לקונסולות בקרוב מאד.