כחלק מהביקור שלנו בביתן המשותף של AOC & Phillips בתערוכת Gamescom19, נחשפנו ל-3 מסכי הטלוויזיה החדשים של החברה מסדרת ה-Momentum 2nd Gen.

Momentum 2nd Gen – מסך 55" עם סאונד באר של Bowers & Wilkins, ושני מסכי 27" ו31"

המסכים המשתייכים לדור השני של סדרת Philips Momentum פותחו בהתאם לפידבק שהתקבל על טלוויזית ה-43" שהחברה הציגה בשנה שחלפה. הדור השני מציג מספר שיפורים – חלקם מינוריים וחלקם גדולים, כדי לתת מענה לשחקני הקונסולות.

Momentum 2nd Gen – החידוש הוא במבחר

השינוי המשמעותי הראשון לסדרה, הוא בעצם הגדלת המבחר של גדלי המסכים. בעוד שבדור הראשון קיבלנו רק מסך בגודל אחד – 43", בדור השני חברת Philips כבר מציגה 3 מסכים המשתייכים ל-Momentum 2nd Gen בגדלים שונים: 27", 32" ומסך 55"!

המסך הגדול ביותר, דגם ה-558M1RY, מגיע מצויד בכל טוב וב-Sound Bar של חברת Bowers & Wilkins כפי שתוכלו לקרוא בהמשך. כלל המסכים עוצבו תו"כ מתן דגש על עיצוב חדשני, קווים נקיים, ושימוש בחומרים איכותיים.

ה-278M1R וה-328M1R – כמעט תאומים זהים

שני המסכים "הקטנים" שיותר שבקו המוצרים, מיועדים לשחקני הקונסולות הצנועים יותר, שמחפשים מסכים מתקדמים לעמדת הטלוויזיה שלהם.

שני המסכים מגיעים עם חיבור Display Port אחד ו3 כניסות HDMI, נוסף על 4 כניסות USB3.2. מעבד הטלוויזיה ידע כיצד להתאים באופן אוטומטית את הרזולוציה וקצב הרענון של המסך בצורה מיטבית, זאת בהתאם לשקע בו האות נקלט!

27 - 31.5 M1R
מסכי ה27 – 31.5 M1R זהים כמעט לחלוטין, וההבדל עומד על גודל המסך הפיזי ותקן ה-HDR

מסך ה-32" ב-Momentum 2nd Gen מגיע עם HDR 600, קצב רענון של 120Hz, זמן תגובה של 4ms וברזלוציית 4K. המסך מצויד כמובן בטכנולוגיית Adaptive Sync.

מסך ה-27" , מעבר להיותו שונה גם בגודלו, מסתפק ב-HDR Ready בלבד וקצב רענון של 60Hz ברזולוציית 4K. זמן התגובה שלו עומד גם כן על 4Ms.

שני המסכים מצויידים בצמד רמקולים בהספק של 5W הממקומים בצידי ומאחורי המוניטור. בשניהם ניתן דגש על צמצום חתימת המסגרת של המסך, והצבת המסך על רגלית מעוצבת ומרשימה המעניקה לו יציבות.

558M1RY – המסך הגדול שבשלישייה

גולת הכותרת של סדרת ה-Momentum 2nd Gen הוא מסך ה55" של החברה בליין זה המיועד לקונסולות סלוניות.מסך זה מציג רזולציית 4K UltraClear UHD וקצב רענון מרשים למסך טלוויזיה של 120Hz ו-HDR 1000 וזמן תגובה של פחות מ-3 ms, עם זווית צפייה עצומה של 178 מעלות – נתון קריטי למסכי טלוויזיה.

המסך הוא מסך Frame-less, כלומר גם הוא, בדומה למסכים הקטנים יותר, תוכנן תוך שימת דגש על מסגרת קטנה ככל האפשר על מנת להגדיל את יחס גודל תצוגה לגודלו הפיזי של המסך.

558M1RY
מסך ה- 558M1RY תוכנן לאחר למידת הלקחים מקודמו בדור הראשון של הסדרה, שהושק בגודל של 43".

המסך החדש מגיע מצויד בטכנולוגיית AmbiGlow. חלקכם בטח מכירים את ה-AmbiLight של פיליפס – מדובר בטכנולוגיה בה על 3 אזורים בגב המסך – עליון ו2 הצדדים, היו איזורי תאורה סביבתיים שהיו מסונכרנים עם הנעשה על המסך.

בטכנלוגיה החדשה, ה-AmbiGlow, ישנם תאורה ב-4 צדדי המסך. מעבד הטלוויזיה הוא זה שמחליט מה תהיה התאורה האחורית, ולא כהשפעה ישירה מהנעשה על המסך. הדבר מאפשר ליצור אפקטים שונים (כמו שינוי הצבע בהתאם למד ה-HP של השחקן), ואזורי תאורה שונה קטנים היוצרים אפקט משמעותי יותר.

מסך ה55" מגיע עם Sound Bar של חברת Bowers & Wilkins המשתלב ברגלית המסך בצורה מושלמת. הסאונד בר תוכנן במיוחד עבור מסך זה ועבור שימוש למשחקי קונסולה, ומגיע עם 3 מצבים מוגדרים מראש

המסך צפוי לצאת בסוף הרבעון הראשון של 2020, ומחירו באירופה צפוי לעמוד על כ-1300 אירו. עדיין לא נמסר מחיר עבור השוק הישראלי.

לפרטים נוספים – אתר היבואן בישראל.