זה לא סוד שפוקימון גו הצליחה במעט זמן להפוך לאחת האפליקציות הפופולאריות, ותוך זמן קצר מאוד להשכח לחלוטין. בעיני רבים הסיבות המרכזיות לכך הן משחקיות פשוטה ולא עמוקה במיוחד, ומחסור בשני פיצ'רים מרכזיים ונחוצים – החלפות פוקימונים וקרבות בין שחקנים. המשחק אמנם הושק עם מערכת קרבות, אך זו היתה בין השחקנים למחשב, ולא היתה עמוקה או מלהיבה מספיק בשביל להחזיק את עיקר השחקנים. ובכן, ייתכן ובקרוב מאוד שחקנים ישובו לרחובות.

בראיון עם מנכ"ל חברת ניאנטיק, ג'ון האנק, דובר על ההצלחות והאכזבות של המשחק. ג'ון ציין שלאחר התחלה לא קלה, בקרוב יתווספו למשחק שני הפיצ'רים הנחוצים – החלפות פוקימונים בין זוג מאמנים, וקרבות בין זוג מאמנים. בנוסף אמר ג'ון שבעתיד הקרוב יחלו אירועים בעולם האמיתי אשר ישוקפו במשחק. לא ברור למה בדיוק הוא מתכוון, שכן המשחק ראה כבר חגיגות לכבוד חג המולד, ליל כל הקדושים, ויום האהבה, אך ייתכן והכוונה היא לאירועים בסדר גודל גדול, אשר יאפשרו ללכידת הפוקימונים האגדיים אשר עד כה לא היו זמינים במשחק, ארטיקונו, זאפדוס, מולטרס, מיוטו, מיו, ובהמשך כנראה גם ראיקו, אנטיי, סוויקון, לוגיה, הו-או, וסלבי.

בינתיים, מצופים לנו פוקימונים חדשים בתווך הקרוב. הבוקר פורסם באתר פוקימון שבהמשך השבוע ייתווספו 80 פוקימונים חדשים ממחוז ג'וטו, אשר מככבים במשחקים Pokemon Gold & Silver. יחד עם הפוקימונים החדשים, יתווספו שיפורים למערכת ההתקלות בפוקימונים, אשר נאמר ש"יפתיעו את השחקנים", פירות חדשים שבהם ניתן יהיה להאכיל את הפוקימון בו אתם נתקלים, וחפצים חדשים לעיצוב הדמות. למעלה תוכלו לצפות בטריילר החדש לקראת העדכון.

ואם כל זה לא הספיק לכם, יתכן ונראה עוד פיצ'ר מסקרן בזמן הקרוב. שימו לב כי מדובר בספקולציות בלבד, אך הן נראות משכנעות במיוחד. כאשר לפני מספר שבועות יצא עדכון לאפליקציית ה-Pokemon Bank לקונסולת ה-3DS, אשר מאפשרת להעביר פוקימונים בין משחקים שונים, נחשף באחד מפרוייקטי ה-Data Mining כי פוקימונים מתוייגים לפי משחק המקור שלהם. בין התיוגים, התגלה סמל עגול עם האות G במרכזו, אשר עשוי מאוד להיות Pokemon Go. כל זה נשמע קצת תלוש, אך מגובה במידה מסויימת מדברים שנאמרו בראיון עם ג'וניצ'י מאסודה, מנהל הפרוייקטים של פוקימון, וביניהם כי קיים סיכוי טוב שבעתיד תהיה איזושהי קישוריות בין המשחקים.