Rocksteady מגיעה לאינטרנט בכדי לחשוף את ההרחבה החדשה שלהם ל-Batman: Arkham Knight ועוד!

כשהיא פותחת בחבילת ה-2008 Tumbler, ההרחבה הזו מציגה שני סקינים חדשים וזמינה עכשיו לבעלי PlayStation ו-Xbox. הסקינים החדשים כוללים את חליפת-העטלף המקורית מ-Batman: Arkham Asylum, בנוסף לגרסת רטרו לבאטמוביל שגורמת לה להיראות כמו ה-Tumbler מהסרט שובר הקופות "האביר האפל" משנת 2008.

עם שני מסלולי הרצה שעוצבו בעקבות אותו הסרט, ההרחבה החדשה זמינה לשחקנים שרכשו את המנוי-העונתי, אבל ניתנת להורדה גם בעבור $1.69 מהחנות המקוונת. הסקין של באטמן, לעומת זאת, ניתן להורדה בחינם.

אבל אולפני Warner Bros. Interactive לא עוצרים שם, ולוקחים את הזמן לספר לשחקנים מה יציגו החבילות הבאות של ה-DLC. הם בהחלט מתרגשים מכל הזדמנות להשוויץ במה שמחכה לבעלי המנוי העונתי בסוף החודש.

החל מה-29 בספטמבר, מחזיקי המנוי העונתי יוכלו להוריד מיידית את חבילת אתגרי ה-Crime Fighter השניה. החבילה החדשה תציג גם קרבות בזרימה-חופשית וגם משימות התגנבות בעבור באטמן, נייטווינג, רובין, אשת החתול והבאטמוביל. בנוסף לחבילת ההרחבה, באותו היום תשתחרר גם משימת הסיפור של נעילת תחנת המשטרה של העיר גות'האם, בה השחקנים צריכים לעצור את הפינגווין מהשלמת נסיון הבריחה שלו מתא המעצר בתחנה.

אחרונה, ובהחלט חביבה, היא חבילת ההרחבה העמוסה שתצא בדיוק לפני ליל כל הקדושים (Halloween, קצת תרבות זרה). התוכן הנוסף יכלול בתוכו סקין רטרו לבאטמוביל המבוסס על סדרת הטלוויזיה משנות השישים, כמו גם שני מסלולים חדשים המבוססים על אותה הסדרה וסקינים רטרו לרובין ולאשת החתול.

חבילת מפות אתגרי Crime Fighter השלישית תהיה זמינה בעבור באטמן, נייטווינג, רובין ועזראל. אבל הכי חשוב, אשת החתול סוף סוף תזכה לנקמה שלה! "Catwoman's Revenge" יהיה התוכן החדש לסיפור שיעקוב אחרי אשת החתול בשיטוטיה בעיר גות'האם בחיפוש אחר נקמה על מה שעשה לה ה-Riddler.

כל אחת מחבילות ההרחבה מוסיפה שלבים חדשים ומלאי כיף למשחק הנהדר, וכולן יהיו זמינות ל-PlayStation 4 ול-Xbox One. הישארו איתנו בגיימרספאק, כי בשבועות הקרובים יגיעו חדשות נוספות בקשר למשחק בגרסת המחשב האישי!