בליזארד הכריזה לאחרונה על תאריך השחרור של StarCraft II: Legacy of the Void, ואתו גם על קטע הפתיחה הקולנועי של המשחק שהיה לא פחות ממרגש. עכשיו כשהספירה לאחור החלה, הם ממשיכים בעקבות הרצף עם טריילר-סיפור חדש ורענן. הסרטון המסוים הזה מראה לנו את האירועים ממש לפני קטע הפתיחה של המשחק.

אנו מצטרפים לארטאניס, הגיבור המהולל ומנהיג הפרוטוס, אחרי האירועים של ה-Brood War (או מלחמת המדגרה, מה שזורם לכם) כאשר הוא משוחח עם חבר ותיק. ארטאניס משתף את החששות שלו תוך כדי שהוא מסביר את ההיסטוריה של גזע הפרוטוס המסתורי. הסצנה טעונה ברגש, קאלדאניס האמיץ נלחם בעקשנות בכדי לשכנע את ארטאניס שהבחירה שלו לכבוש חזרה את מולדת הפרוטוס, איור, מהזרגים הפראיים (the wild Zerg, אתם והמוח המטונף שלכם) היא אכן הבחירה הנכונה. ארטאניס מתחבט בבעיה, אך לבסוף הופך את החלטתו לסופית. עם ההצהרה ההירואית הסופית "חיי בעבור איור", שני בני הפרוטוס משתגרים חזרה לספינותיהם ומנמיכים את הטיסה שלהם לכיוון הכוכב ההרוס.

הטריילר מדבר הרבה על העבר הקשה של זן הפרוטוס ועל הבאת החשיבות שלו להווה. בליזארד הצליחו שוב לסקרן אותנו עם היכולת שלהם ליצור סיפורים עצמתיים ומרגשים. תוכלו לבדוק בעצמכם אם הם נאמנים לציפיה ב-10 בנובמבר, במחשב האישי.