חברת ASUS ישראל המאגדת תחתה גם את מוצריה של ASUS העולמית וגם את מוצרי העל המיועדים לגיימינג: ASUS ROG – Republic of Gamers, השיקה באירוע ASUS 2020 בסוף חודש ינואר את קו המוצרים החדשים שלה שיצאו אל השוק הישראלי במהלך השנה הקרובה.

אל תתנו לרשימה "הקצרה" להטעות אתכם! בחרנו מוצרים ספציפיים מתוך מה שראינו, וכמובן – החברה תמשיך להביא דגמים נוספים ומוצרים שונים לאורך השנה הקרובה. על חלקם כבר קראתם, ותוכלו למצוא אותם באתר, כולל דברים שהוצגו בתערוכת CES2020.

בעוד שבמסיבת ההשקה בשנה שעברה החברה בחרה להציג ליין מוצרים נרחב מאוד, השנה היא בחרה להתמקד בחלק מצומצם: את המוצרים שבעיני החברה הם פורצי דרך, בין אם בשוק העולמי או בשוק הישראלי.

ASUS ישראל גם בחרה לשלב יוצרי תוכן מקומיים כחלק מהדוברים באירוע, ואחוז נכבד מהקהל זוהה כיוצרי תוכן ישראלים, ולאו דווקא אנשי עסקים או מדיה קלאסית.

RT-AX88U – ראוטר בתקן WiFi 6

במהלך מסיבת העיתונאים ASUS 2020 הודיעה החברה על סיום שלבי הרגולציה הנדרשים מצד משרד התקשורת על מנת לאפשר ייבוא רשמי של הראוטר מדגם RT-AX88U.

כבר סקרנו בעבר את רשימת הפיצ'רים של ראוטר זה כאשר הוכרז לראשונה, אבל בקצרה נספר כי בין היתר, קצב העברת הנתונים המהיר של פרוטוקול זה מהיר פי 3 מקצב העברת הנתונים של תקן ה-WiFi5.

הראוטר מדגם RT-AX88U.
הראוטר מדגם RT-AX88U של חברת ASUS

גם בתחום יכולת קיבול רשת אנחנו מדברים על פי 4 יכולת, ביחס לקודמיו, וכמובן – עם ממשק ניהול תעבורה חכם במיוחד, שידע לזהות את הצרכנים הגדולים ולתעדף אותם ברשת הביתית.

הראוטר זמין לרכישה כבר עכשיו, במחיר מומלץ לצרכן של 1,599 ש"ח!

Zephyrus G14 – מחשב נייד חזק במיוחד

המחשב הנייד החזק ביותר שהוצג בפנינו היה ה-Zephyrus G14. מדובר במחשב קטן ורזה במיוחד בגודל של 14" ומשקל של 1.6 ק"ג ועובי מרשים של 17.9 מ"מ.

המחשב מצויד במעבד שחברת AMD פיתחה במיוחד עבור ASUS ROG – מדובר ב Ryzen 7 4800HS בעל ה-8 ליבות ו-16 תהליכים.

המחשב נחשב כמחשב אולטרה דק, אבל זה לא מונע ממנו להיות מצויד בכ. מסך מסוג RTX 2060 ומערכת קירור ייחודית שתסייע למחשב להתמודד עם עודפי החום שנוצרים תחת עבודה.

לצרכן תהיה האפשרות לבחור בין שני מסכים שונים – צג בעל קצב רענון גבוה ביחס ללפטופ של 120Hz עם רזולוציית FHD, או צג בעל רזולוציה של 2K.

כמובן ששני המסכים יהיו מצוידיים בטכנולוגייית ה-Adaptive Sync שתפקידה לסנכרן בין קצב הרענון של המסך לבין כמות הפריימים המוצגת בשניה.

מעבר לעבודת ה-CNC המרשימה על חלקו החיצוני של המחשב שלה תפקיד לא רק בתחום העיצוב, אלא גם בתחום הקירור של המחשב, חלקו החיצוני של המסך מצויד במסך לדים זעירים המאפשר למשתמש לבחור בין הצגת מידע מערכת, אנימציות קבועות מראש, או בארים שמהווים סימן חזותי לשמע המחשב.

עם סוללה שאמורה להחזיק לכ-10 שעות עבודה, שני צבעים לבחירה, תמיכה בטעינה מסוללה ניידת – עושה רושם ש-ASUS ROG הביאו השנה סוס מנצח לתערוכת ASUS 2020.

למחשב תג מחיר לא רע בכלל של 4,690 ש"ח במחיר המומלץ לצרכן.

ASUS zephyrus G14
המחשב הנייד החדש – ASUS zephyrus G14

ZenBook Duo – נוגעים כפול ב-ASUS 2020

מחשב נישא נוסף שהוצג במסיבת העיתונאים ASUS 2020 הוא ה-ZenBook Duo. מדובר במסך המיועד ליוצרי תוכן, בגודל 14 אינץ'. ייחודו של מחשב זה נובע מהעובדה שבחלקו התחתון של המחשב, ממש מעל המקלדת מצוי לו מסך מגע נוסף בגודל 12.6 אינץ'.

תפקידו של מסך זה לשמש כמסך עזר שמאפשר ליוצרי תוכן להגיע לרמת אינטראקטיביות גדולה יותר ע"י שימוש ב-Asus ScreenPad יחד עם תוכנת ScreenXpert שכוללת מבחר רחב של אפליקציות וכלים שתפקידם להגביר את הפרודוקטיביות והיעילות בעת שימוש במחשב.

יחודו של ה- ZenBook Duo נובע מכך שבחלקו התחתון של המחשב מסך מגע נוסף בגודל 12.6 אינץ'

המחשב הנישא מגיע מצויד במעבד Intel Core i7 מדור 10, זיכרון RAM בנפח של 16GB ומעבד גרפי Nvidia GeForce MX250. מחשב יצירת תוכן צריך להתמך ע"י זיכרון מהיר במיוחד, וכאן אנחנו נהנה מזיכרון בנפח של 1TB בחיבור PCIe 3.0.

מסכו העיקרי של המחשב הוא מסך FullHD משמש גם כמסך מגע אף הוא, בעיצוב NanoEdge כדי לשמור על מסגרת מינימלית. משקלו של המחשב מרשים במיוחד – 1.5 ק"ג.

מחירו המומלץ לצרכן עומד על 6,150 ש"ח והוא זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.

ASUS 2020 – שנה מעניינת לענק החומרה

לסיכום, ניתן לומר ללא ספק שהנציגות בישראל בחרה להתמקד השנה במוצרים פורצי הדרך של חברת ASUS ו-ASUS ROG, בתחום יצירת התוכן.

לאחר הצגת ליין המוצרים, שמעו המשתתפים באירוע הרצאה מטעם חברת OverWolf הישראלית, שמתעסקת בפיתוח אפילקציות על פלטפורמת הגיימינג שלה.

בנוסף, הזוג מאיה ויהודה דביר, היוצרים מאחורי הבלוג המפורסם One of Those Days סיפרו לנו קצת על איך תהליך יצירת התוכן עובד ולאן העובדה שהם מחזיקים בחשבון האינסטגרם הישראלי השני בגודלו אחרי גל גדות הובילה אותם!