חברת SteelSeries חושפת את המצטרפים החדשים למשפחת Aerox, שמציעה עכברים איכותיים במשקל נוצה. שלושת הדגמים החדשים, ה-Aerox 5, ה-Aerox 5 Wireless וה-Aerox 9 Wireless אינם רק קלי משקל, אלא גם מציגים כפתורים הניתנים להתאמה אישית שכל גיימר יוכל ליהנות מהם.

Aerox 5

אם תלכו עם ה-SteelSeries Aerox 5 בכיס, כנראה שתשכחו שהוא שם מרוב שהוא קל. העכבר שוקל רק 66 גרם, וטוען לכתר של העכבר הקל בעולם. הוא מגיע עם לא פחות מתשעה לחצנים הניתנים לתכנות, חיישן TrueMove Air וגלגלת גלישה 100% PTFE Virgin Grade שמבטיחים שכל החלקה תהיה ללא מאמץ מצד אחד, ומצד שני שמעקב התנועה יהיה מדויק.

כמו כן, ה-Aerox 5 מכיל מתגי Golden Micro IP54 מהדור הבא שמציעים עמידות גבוהה (כ-80 מליון קליקים ללא ירידה בביצועים) ומניעת קליקים כפולים ומהירות תגובה מעולה. בנוסף, תוכלו לסנכרן את תאורת ה-RGB של העכבר יחד עם מוצרי SteelSeries אחרים שברשותכם. אוהבים לשתות ליד המחשב? תשמחו לשמוע שה-Aerox 5 יספק לכם עמידות במיום בטכנולוגית AquaBarrier™ העומדת בתקן IP54. המחיר המומלץ לצרכן הינו 389 ₪.

Aerox 5 Wireless

אם אתם מעדיפים את העכבר שלכם ללא זנב, אולי תעדיפו את ה-SteelSeries Aerox 5 Wireless. העכבר מציג את כל מה שיש ל-Aerox 5 להציע, ומוסיף על זה תכונות אלחוטיות בעזרת Bluetooth 5.0 או חיבור מבוסס 2.4GHz. בעזרת טכנולוגיית Quantum 2.0 העברת הנתונים תהיה מהירה מתמיד.

ה-Aerox 5 Wireless מגיע גם עם סוללה בעלת חיים ארוכים – עד 180 שעות של משחק. כמו כן, תוכלו לטעון את העכבר במהירות וביעילות; 15 דקות טעינה יניבו לכם מעל 40 שעות שימוש. הסוללה המרשימה הזו מוסיפה רק 8 גרם למשקל העכבר לסך כולל של 74 גרם, כלומר שגם אותו תוכלו לשכוח בקלות בכיס, אבל חבל לשכוח אותו שם אחרי ששילמתם עבורו 649 ₪.

Aerox 9 Wireless

גולת הכותרת של הדור החדש של סדרת Aerox הוא ה-SteelSeries Aerox 9 Wireless, שמתהדר בתואר עכבר ה-MMO/MOBA הקל במיוחד הראשון בעולם. כפי שהשם שלו רומז, גם העכבר הזה הוא אלחוטי, ותוכלו לתאם אותו למחשב בעזרת Bluetooth 5.0 או חיבור מבוסס 2.4GHz.

בפאנל הצדדי שלו ממוקמים תרי עשר שבטיא, אה, סליחה, שנים עשר לחצנים הניתנים להתאמה אישית. ב-Aerox 9 Wireless יש בסך הכל 18 לחצנים, כולם כמובן ניתנים להתאמה אישית, וכמו ב-Aerox 5 ואחיו האלחוטי, כל המתגים הינם מסוג Golden Micro IP54 שיתנו לכם איכות לחיצה גבוהה לאורך זמן רב.

גם הסוללה של העכבר הזה תיתן לכם 180 שעות משחק וטעינה מהירה, ותוכלו להינות מהעמידות באבק, שמן ומים שמספקת לו טכנולוגית ה- AquaBarrier™. כמו כל העכברים החדשים בסדרת Aerox, גם ב-Aerox 9 Wireless תהנו מתאורת RGB ניתנת להתאמה, כל זה בעזרת תוכנת ה-SteelSeries Engine שמציעה מגוון התאמות אישיות שונות, לרבות תאורת RGB והפעלת אפקטי תאורה עם אירועים במשחק מתוך כותרים התומכים ב-GameSense. הוא שוקל 89 גרם, וזה אולי צירוף מקרים משעשע שהמחיר המומלץ לצרכן שלו הוא 689 ₪.