תמיד תהיתם מאיפה להתחיל ללמוד קצת על עולם עיצוב משחקי המחשב? ובכן, גם בנינטנדו חשבו שתתהו על זה, ולכן הם עובדים על משחק חדש שייתן לכם דריסת ג'ויקון בתחום. תקחו לכם שתי דקות לצפות בטריילר של Game Builder Garage:

אז כעת לאחר שצפיתם, בואו נבין שנייה במה מדובר. ראשית – יש לציין שמדובר קודם כל במשחק שמיועד לתת לנו מעין הצצה לעולם מפתחי המשחקים, וברור שאף אחד לא מצפה שהמשחקים שתיצרו כמשתמשים יהפכו לכותר המצליח הבא. אם תשאלו אותי, זה קצת דומה ל-Ring Fit Adventure, שגורם לכם להכנס לכושר כחלק מהמשחק (או לפחות להזיז קצת את הישבן), אך אף אחד לא יהיה מר עולם בזכותו.

המשחק ילמד אותנו את הבסיס של עיצוב משחק ותכנות ויזואלי על ידי מערך שיעורים שילוו אותנו צעד אחר צעד. נלמד למלא את המפה באובייקטים, לתכנת את הכפתורים כך שיבצעו פונקציות מגוונות ולבחון את הכישורים שלכם על ידי מבחנים יזומים שיפתחו לכם את השלבים הבאים במשחק. בחירת מוסיקת רקע ורקעים ויזואליים הם כמובן, חלק בלתי נפרד.

מערכי השיעורים שבמשחק ילמדו אותנו להכין שבעה סגנונות משחק, ביניהם מרוצים, העברת כדור במבוך על ידי חיישני התנועה ותופסת. מעבר לכך, נוכל להשתמש במצב התכנות בחופשי וכך להמשיך ולתת לדמיון שלנו לפרוץ קדימה וליצור משחקים רבים נוספים. בנוסף, תוכלו לשתף את מה שיצרתם עם חבריכם, ולהפך, ואף לראות כיצד עוצב המשחק, כאילו ממש הייתם מאחורי הקלעים עם החברים שלכם.

Game Builder Garage יגיע ל-Nintendo Switch ב-11 ליוני, 2021. תחממו את האצבעות, זה ממש בקרוב!