כולנו אוהבים משחקים בהנחות, ו-Nintendo יצאה במבצעים שווים במיוחד עד ה-30 לאוגוסט ב-eShop שלהם, אז מצאתי עבורכם כמה מהמשחקים השווים ביותר שניתן לקנות בהנחה כרגע! אלו הם טופ 5 משחקי מולטיפלייר במבצע כרגע.

אני אציין שאני משתמש בחנות הבריטית והמחירים בסרטון יהיו לפיה.

Luigi's Mansion 3

למי שלא יודע, משחקים אקסקלוסיביים של Nintendo כמעט אף פעם לא נכנסים למבצעים ב-eShop, לכן מדובר בלא פחות מנס. Luigi's Mansion 3 יצא לפני פחות משנה ונחשב למשחק מצוין לכל הגילאים. המשחק מתרחש במלון רדוף שבו תעברו בין הקומות ותפתרו פאזלים שונים ומעניינים.

Luigi's Mansion 3 כרגע ב-33% הנחה ותוכלו לקנות אותו ב-150 שקלים.

Splatoon 2

splatoon 2

Splatoon 2 הוא עוד משחק סוויץ' אייקוני שמלווה את הקונסולה מ-2017 וממשיך להיות פופולרי. מדובר במשחק מולטיפלייר שבו תילחמו בשחקנים אחרים במלחמות צבע עקובות מ… צבע. למשחק קיים גם מצב סינגל פלייר נחמד, אבל כפי שאמרתי זה פחות העניין.

Splatoon 2 מתאים למגוון רחב של גילאים ומציג משחקיות תחרותית ומהנה, וזמין עכשיו לרכישה ב-150 שקלים.

Dragon Ball FighterZ

dragon ball fighterz

Dragon Ball FighterZ הוא משחק מכות שמבוסס על הסדרה האהובה, ואם במקרה פיספסתם אותו כשיצא ל-Switch ב-2018 זו ההזדמנות שלכם להשלים פערים. המשחק כולל בתוכו לא פחות מ-40 דמויות בסך הכל, אם מחשיבים את הדמויות שמגיעות כ-DLC.

המשחק מוצע בהנחה מטורפת של 75% כרגע, מה שאומר שניתן לקנות אותו ב-55 שקלים, שווה במיוחד.

Yoshi's Crafted World

yoshi's crafted world

Yoshi's Crafted World הוא משחק פלטפורמה קלאסי של Nintendo שמיועד בעיקר לילדים, אבל לא בהכרח. מדובר במשחק מאוד סלחני וקליל עם גרפיקה חמודה שבו תשחקו את יושי, תפתרו פאזלים ותילחמו באוייבים מעט מנומנמים.

המשחק יצא ב-2019 וזכה לשבחים רבים, אבל כפי שאמרתי, הוא מאוד פשוט וכנראה יתאים לקהל הצעיר יותר מאשר לקהל הבוגר. Yoshi's Crafted World עולה כרגע 150 שקלים.

Burnout Paradise Remastered

burnout paradise

אין הרבה משחקי מירוצים ל-Switch, אז משחק מירוצים פופולרי שרץ ב-60 FPS? תנו לי עכשיו.

Burnout Paradise Remastered הוא חידוש למשחק המקורי שיצא ב-2008. הוא מציע גרפיקה טובה הרבה יותר מהמשחק המקורי, ורץ מעולה על ה-Switch. זהו משחק עולם פתוח שמאפשר לשחקנים לנהוג לאן שירצו בחופשיות, בנוסף למירוצים ארקיידים מלאי אדרנלין.

ניתן לקנות את Burnout Paradise Remastered ב-140 שקלים כרגע.

המבצעים בחנות כוללים עוד משחקים רבים שניתן לרכוש במחירים משתלמים במיוחד, אז אני ממליץ לכם לשוטט בה מעט ולמצוא אוצרות נוספים להוסיף לספרייה שלכם עד שתגיע הגרסה החדשה של ה-Switch. אם תצטרכו להטעין את החשבון שלכם בכסף, תוכלו לקנות כרטיס מתנה כאן. שתהיה לכולנו קניה מהנה!