בשידור חי שנערך הערב על ידי Blizzard נחשפו המון פרטים חדשים על ההרחבה הקרובה World of Warcraft: Shadowlands.

בתחילת השידור נחשפנו למהדורת האספנים של ההרחבה. מהדורה זו תגיע עם Artbook פיזי מרשים, 4 סיכות שמייצגות את ה-Covenants שנפגוש ב-Shadowlands, פס הקול של ההרחבה, ומשטח לעכבר. בנוסף, המדורה תכלול גם מספר פרסי בתוך המשחק כמו Mount, סט Transmog ייחודי, Illusion לנשק, בוסט לרמה 120 (רמה 50 לאחר יציאת ההרחבה), חיית מחמד ו-30 ימי משחק.

מהדורת האספנים של World of Warcraft: Shadowlands תעלה כ-120$ ותהיה זמינה לרכישה מוקדמת בימים הקרובים.

מפיק המשחק ג'ון הייט (John Hight) שהציג את חבילת האספנים, התחייב שההרחבה תצא כבר בסתיו הקרוב, גם אם זה אומר שהם יצטרכו לשחרר אותה כשהם עובדים מהבית.

world of warcraft shadowlands collectors edition

בליזארד דיווחו שבדיקת האלפא היתה מעולה וסיפקה להם מידע רב. זוהי נקודה חשובה ביותר מאחר וההרחבה הנוכחית Battle For Azeorth נחשבת להרחבה פחות טובה, שרוב חסרונותיה היו יכולים להיפתר על ידי בדיקות אלפא ובטא ארוכות ונכונות יותר.

איאן הזיקוסטס (Ion Hazzikostas) חשף מעט מספרים בנושא ודיווח כי שחקנים השלימו לא פחות מ-817,508 קווסטים, 62,727 ריצות ב-Torghast, והתקבלו כ-64,440 דיווחי באגים. לאחר אלפא כל כך מוצלחת איאן הכריז כי המשחק מוכן לעבור לשלב הבטא שלו. מה זה אומר? שההרחבה מוכנה מבחינת הפיצ'רים החדשים שיהיו בה, וניתן להמשיך לבדיקות עמוקות יותר של המערכות השונות וסוף סוף לנסות את ה-Endgame של ההרחבה החדשה.

בבטא נוכל לסיים את הלבלינג ולהגיע לרמה 60, לבדוק לעומק את מערכת ה-Covenants שהיא אחד מעמודי התווך של ההרחבה ובקרוב יתחילו גם בדיקות לדאנג'נים ולרייד החדש. אם עוד לא קיבלתם הזמנה לאלפא, דווח כי מספר רב של הזמנות ישלח לבטא, אז בידקו את המייל שלכם.

Covenants

אז כפי שכבר ציינתי, מדובר בחלק מרכזי מאוד ב-World of Warcraft: Shadowlands ובאופן טבעי, שחקנים מאוד דואגים ממה שיקרה אם המערכת לא תספק את הסחורה.

רוב הסטרים עסק במערכת החדשה כדי להבהיר איך היא תעבוד ומה היא תכלול, אך לא הוסבר איך הם מתכוונים לבצע Balance בין ה-Covenants השונים, כשבפעם האחרונה שהנושא הזה עלה איאן טען שלכל Covenant יהיו יתרונות וחסרונות לכל צורת משחק.

את ה-Covenant שלנו נבחר ברמה 60, ונוכל ליצור Soulbinds – מערכת שמזכירה מעט את ה-Artifact Relics מ-Legion.

בנוסף דיבר איאן גם על מוניטין (Renown) – מוניטין יהיה מעין משימה שבועית שנבצע על ידי הצלת נשמות מעונות באיזור שנקרא The Maw או על ידי איסוף Anima ברחבי השאדולנדס.

זה לא מתואר כגריינד, ואפילו מתכננים למערכת זו Catchup באופן מיידי כדי ששחקנים יוכלו לשחק בקצב שלהם.

shadowlands renown

בדומה ל-Class Halls מ-Legion או ל-Garrison מ-Warlords of Draenor, ב-Shadowlands לכל Covenant יהיה Sanctum – מעין בסיס אם שתוכלו לשפר במהלך המשחק שלכם ב-World of Warcraft: Shadowlands. מבנה נוסף שהוזכר הוא ה Anima Conductor שבאמצעותו נוכל להזרים Anima לאיזורים שונים בעולם ולפתוח איוונטים ומשימות מיוחדות באותו איזור, מה שיכול לשנות את העולם עצמו ואפילו להיות קבוע.

לכל Covenant יהיה מבנה נוסף שיתאים לאופי שלו, וכשתסיימו את המשימות הנדרשות שלו תוכלו לזכות בלוט או בפרסים אחרים.

בשבועות הקרובים יחלו בדיקות ל-Mythic+ Dungeons, ל-PVP, לרייד החדש Castle Nathria, ולאחד הפיצ'רים המעניינים, Legendary Runecrafting.

בהרחבה הקרובה למקצועות ה-Crafting יהיה ערך של ממש, שכן חפץ שהכין עבורכם שחקן שהוא Blacksmith תוכלו לשדרג לרמת Legendary.

אנחנו כמובן נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם בחדשות מהבטא שתחל בשבוע הבא, ואתם כמובן מוזמנים להצטרף לקהילת World of Warcraft Israel בפייסבוק ולדון על ההרחבה הבאה עם מעריצים נוספים.