לו כל המצביאים והגנרלים שהובילו מלחמות עקובות מדם לאורך ההיסטוריה האנושית היו יכולים להיפגש, מי היה מגיע למקום הראשון? הכותר Total War: Elysium בא לפתור את החידה ובמקביל פותח את סדרת המשחקים לז'אנר חדש, והעימות המכריע ייעשה על ידי משחק קלפים.

ברוכים הבאים ל- Elysium, עיר האגדות שבה התאגדו המצביאים הבולטים והאגדיים של ההיסטוריה. כל מצביא מתאפיין בחפיסה מיוחדת משלו וטקטיקות שונות מחבריו (או אויביו); נפוליאון, לדוגמה, מתמחה בהתקפות ארוכות טווח בעוד עלמת המגן לאגרת'ה פועלת בטקטיקה אגרסיבית למדי. אמנם לכל מצביא יש את סגנון משלו, אך צפוי להיות מקום לביטוי העצמי שלכם כאסטרטגים. בניית החפיסה וסגנון המשחק בו תבחרו לשחק יסללו את דרככם בין ניצחון מר להפסד מפואר.

כפי שראיתם בטריילר, לוח המשחק בנוי משתי שורות לכל שחקן; בדומה ל-Gwent, השורה הקדמית מיועדת לכוחות התוקפים מטווח קרוב והשורה השנייה מיועדת לכוחות התוקפים מטווח רחוק ובה יושב גם הגנרל שלכם. מי שמביס את הגנרל היריב מנצח במשחק, אך זה לא כל כך פשוט, שכן מעבר לקלפים המייצגים חיילים ישנם קלפים נוספים בהם תוכלו להשתמש כדי להקנות לעצמכם יתרון. הבעיה היא, שגם היריב שלכם יכול לעשות בדיוק אותו דבר.

שדה הקרב יהיה דינמי הודות לעריכת החפיסות המתמדת ולמכניקת ה-Daybreak החדשה שתוצג במשחק, עם שלל אפשרויות, חלקן קטלניות, ליום החדש שהפציע. כמו כן, במשחק Total War: Elysium יש מצב שחקן יחיד וגם מצב מרובה משתתפים, והוא אמור לתת מענה הן לשחקני קלפים ותיקים (שחקני Hearthstone למשל) והן לכאלה שמעוניינים להיכנס לתחום.

למי שתוהה – Total War: Elysium יהיה חינמי, אם כי להנחתי יהיו מיקרו-טרנזקציות, אך זה עוד לא ברור. בתחילת החודש המשחק נכנס לשלב הבטא הסגורה לגרסת האנדרואיד שלו, אליה ניתן כבר להירשם. מי שלא מתחבר למשחק בסמארטפון מוזמן להמתין לגרסת המחשב הצפויה לצאת בהמשך השנה.