Tekken 7 שוחרר כמכונת ארקייד ביפן לפני כשנתיים, אך סוף סוף קיבלנו תאריך יציאה רשמי לגרסאות הקונסולה והמחשב.

מעריצי סדרת משחקי המכות יוכלו לבעוט, לתת אגרופים ולשרשר קומבואים קטלניים מנוחות הספות בביתם בתאריך השני ליוני. המשחק יצא לPC, PlayStation 4 ולXbox One.

המשחק הנוכחי יסכם את הסיפור של מורשת מישימה. במשך שנים רבות, שישה משחקים וארבעה דורות קונסולה שונים, הייהאצ'י מישימה ובנו קאזויה נלחמו לא רק על הכרה כלוחם החזק במשפחה, אלא גם על שליטה בחברה המשפחתית המקנה שליטה כמעט עולמית. אותה מלחמה סחפה כל דמות אשר מופיעה בטקן, בין אם היא רק הופיעה בטורניר, או שיחקה תפקיד ראשי בחיי הדמות, או אפילו איבדה חבר קרוב בגלל אותו קרב ענקים. כעת יתערבו במלחמה לא רק  קאזומי מישימה, אישתו של הייהאצ'י ואימו של קאזויה, אלא גם חברה הטוב, הלא הוא אקומה האכזרי מסדרת Street Fighter.

כמקובל כיום (לצערי) למשחק יהיה season pass אשר יאפשר יקנה בנפרד מהמשחק או כחלק מגרסת הdeluxe הדיגיטלית של המשחק. אותו season pass יאפשר גישה לשלושה חבילות תוכן שונות הכוללות שלבים חדשים, מצבי משחק חדשים, חבילות תלבושות, חבילת תלבושות מטאלית מיוחדת ודמויות חדשות… לעזאזל, נאמקו…

הזמנה מראש של טקן 7 תעניק גישה ללוחמת אליזה, ערפדית סקסית (לא סקסיסט, ככה היא תוארה רשמית!) אשר הופיעה לראשונה בTekken Revolution, המשחק החינמי של טקן. הדמות לא תהיה בלעדית למזמינים מראש, אך לא ידוע אם היא תימכר בנפרד בעתיד או שכולם יקבלו אותה בחינם בעתיד.

בעלי האקס בוקס וואן יוכלו להזמין מראש את המשחק ולקבל גם את טקן 6, שבזכות התמיכה לאחור של הקונסולה יהיה אפשר לשחק בו מיידית. גרסת הPS4 לעומת זאת תגיע עם תוכן בלעדי, ללא תלות בהזמנה מראש. תוכן זה יהיה תלבושות עבר מטקן 2 ו4 לג'ין, קינג ושיאו, וגם מצב ג'וקבוקס, אשר יכיל מנגינות קלאסיות ממשחקי טקן, ויאפשר ליצור רשימת שמע שאפשר יהיה להאזין לה בזמן המשחק.

מעריצים מושבעים של הסדרה יוכלו גם לקנות את גרסת האספנים של טקן 7, שתכלול פסל 30 ס"מ על 45 ס"מ של שני הטיטאנים הייהאצ'י וקאזויה נלחמים. בנוסף המשחק יבוא בקופסאת מתכת ויכלול את הפסקול הרשמי של טקן 7. הגרסה הזו תהיה זמינה רק לקונסולות, אז מצטערים שחקני PC.

Tekken-7_CE

כמו כל ילד ישראלי בשנות ה90 גדלתי על טקן 3 והתבגרתי עם טקן 5 (גם 4 היה שם, אבל אף אחד לא אוהב את 4). אני לא מעמיד פני מומחה במשחק, אבל אני בהחלט נהנה מהטורניר הארוך, מהדמויות המגוונות, ומהמצבים הנוספים, החל מDevil Within ועד באולינג. אני די מתרגש לראות את הסוף של אותו סיפור ארוך, ומאוד מתרגש לקראת כניסתו של אקומה למשחק. אני לא מתרגש מכלילתם של חבילות תוכן הכוללות דמויות נוספות. קיויתי שהביקורת כלפי Mortal Kombat X וStreet Fighter V תגרום לNamco Bandai להבין שאנחנו לא אוהבים את השטות הזו, אבל נראה לי שהם לא קלטו את המסר. המלצה שלי? קנו את המשחק, אבל חכו עם התוכן הנוסף. מעבר למסר שמעבירים לנאמקו באנדאי, יש סיכוי לא רע שחלק מהתוכן יתווסף לשחקנים מאוחר יותר בחינם. לא צריך למהר לשפוך כסף על תוכן נוסף, במיוחד אם אין סיבה שלא נקבל את רובו בחינם.