המעצבים המצליחים מאחורי הDodcase הידוע למכשירי טלפונים חכמים וכיסויים לטאבלטים חברו יחדיו עם Google cardboard בכדי ליצור את המשקפת מציאות המדומה החדשה P2 Pop-Up Viewer למכשירי הiOS והאנדרויד. בVRX 2015 הציגו את המשקפת באולם תצוגה. הP2 היא פתרון נייד ונוח לכניסה לעולם של המציאות המדומה.

הרבעון הראשון של 2016 כבר כמעט כאן, והוא מביא איתו משקפות מציאות מדומה מהמתקדמות והגדולות שכסף יכול לקנות. בעוד אלו שנחשבים מה1% חושבים איזו משקפת יקרה לקנות עם המחשב החזק שלהם, או שהם פשוטא יוציאו ים כסף על כולן ולהחליט אחר כך, אתם נאלצים טיפה יותר לחקור את המשקפות השונות ולקוות שאתם עשיתם את הבחירה הנכונה.

רוב העולם, לצערנו, קצת לא מעודכן בכל הקשור למציאות מדומה. בין אם זה כי אתם לא יכולים להרשות לעצמכם חבילה בסיסית של מחשב, משקפת או שניהם, אתם כנראה תצטרכו להסתפק בטלפון החכם שלכם ולקרוא ביקורות. החדשות הטובות הן, שכל עוד יש לכם מכשיר של iOS או אנדרויד, אתם מוכנים לVR.

אחרי 60 שניות קצרות של הרכבה הP2 Viewer, אתם יכולים לבחור איזו אפליקציה שאתם רוצים ולמקם את הטלפון שלכם במקום המיועד לו. כל טלפון מפריד את התצוגה האופקית שלו לשתי חלונות קטנים שמתאימים בצורה מושלמת עם העדשות העכורות בתוך המארז. אתם תוכלו לבחור ממבחר רב של אפליקציות חינמיות אשר מציגות את כל חווית המציאות המדומה. בנוסף לכך, חנויות האפליקציות מציאות מבחר של אפליקציות בתשלום שמציאות חווית מציאות מדומה מתקדמת יותר במחיר אשר לא ירוקן לכם את הכיס כמו משחקי מציאות מדומה גדולים יותר.

למרות שהמכשיר עדיין בחיתוליו, מציאות מדומה מציאה מספר חוויות חדשות אשר עדיין בפיתוח. בין עם זה הgyroscope אשר נמצא בתוך הטלפון, או האיכות הגרפית, יש עדיין הרבה מה ללמוד, אך משקפת הDodocase VR מוכנה עכשיו. בכדי ללמוד עוד על הPS מבית Dodcase, או אפילו להזמין אחת, כנסו ל אתר של Dodcase  לכל מה שתצטרכו לדעת.