בראיון לאתר Gamespot, מספרים Flying Wild Hog, המפתחים של המשחק Hard Reset, למה החליטו ללכת דווקא על משחק בלעדי למחשב האישי, וכיצד הוא יהיה שונה ממשחקי מלחמה מורדניים אחרים. לטענתם, לסטודיו מתחיל הרבה יותר פשוט להוציא משחק על פלטפורמה אחת בלבד, והם החליטו לבחור את ה-PC בעקבות היכולות הטכניות והגרפיות שלו. "המנוע הגרפי שלנו נבנה עם קו מחשבה אחד – לשמש משחק אקשן בגוף ראשון, המשתמש בפיזיקה והרס עם גרפיקה יוצאת דופן, שמיועל באופן אופטימלי לעשות את העבודה שלו כמו שצריך … כולנו יודעים היום שהכוח של הדור הנוכחי של הקונסולות משתווה למחשב אישי בן ארבע או חמש שנים. אם רוצים להראות גרפיקה מדהימה, עדיף וקל יותר לפתח את המשחק למחשב האישי".
Michal Szustak, מנכ"ל הסטודיו, אף מדגיש ואומר כי הסטודיו רוצה ליצור משחק "בשביל שחקנים ותיקים שגדלו על משחקים נשכחים כמו Doom, Quake ו-Painkiller". כנשאל אם עולם המשחק יהיה פתוח או לינארי, השיב מייקל ש"הוא די דומה למשחקים ישנים כמו Doom, בהם היית צריך לחפש אחר מפתחות בכל המסך, וישנם איזורים סודיים, שחלקם מאתגרים במיוחד".
מהראיון ניתן בקלות להבין ש-Hard Reset יהיה משחק קצת שונה ממשחקי האקשן הלניאריים להם אנחנו רגילים היום (המפתחים מתייחסים לא פעם למשחק "Modern Warfare" כדוגמא שלילית במהלך הראיון), אלא יחזור אחורה, לשורשים של הז'אנר, ולתקופה בה עוד היו מדי חיים ואיזורים גדולים מלאי אוייבים צמאי דם.
Hard Reset, שהוכרז רק לא מזמן, יגיע למחשבים האישיים כבר בספטמבר הקרוב. בינתיים תוכלו להנות מטריילר קצר המראה קטעי גיימפליי מתוך המשחק בפעם הראשונה.