Edmund McMillen, המרכיב חצי מצמד המפתחים Team Meat (אלה שמאחורי Super Meat Boy), עובד בימים אלה על משחק חדש לגמרי בשם The Binding of Isaac. איציק מתוכנן להיות משחק אקשן בסגנון Rougelike, שמבוסס על המבנה של Zelda המקורי, בו השחקן מנווט דרך "עולם דמוי RPG רנדומלי, המלא בחפצי כוח ויכולות מיוחדות". במקום המנגנון הקלאסי של עלייה ברמה דרך צבירה נקודות ניסיון, חפצי הכוח הם עלו שמפתחים את הדמות, שתהפוך לאורך המשחק ל"אדירה ומפלצתית לא רק ביכולות המיוחדות, אלא גם במראה". אם כל זה נשמע לכם קצת מוזר, אתם לא לבד.

כרגע, המשחק מורכב משלושה פרקים מבהם יש שישה מבוכים, שישה בוסים, 36 סוגי אוייבים שונים, ארבע דמויות ראשיות ו"המון התרחשויות דינמיות", אך אדמונד מקווה להרחיב את התוכן הקיים לקראת יציאה המשחק באוגוסט הקרוב על Steam. את הפרטים המלאים על המשחק תוכלו לקרוא בבלוג של אדמונד. חשוב לציין כי The Binding of Isaac הוא לא הפרוייקט החדש עליו עובדים Team Meat.