חברת Marvelous הכריזה על רימייקים של חלק ממשחקייה הידועים ביותר שיצאו בקרוב במערב. בין המשחקים אותם תשחרר:

Fate/Extella Link – גרסא מעודכנת של המשחק בסדרת Fate/Stay Night האהובה עם המשחקיות של סדרת Dynasty Warriors. במשחק שולטים על יחידות בודדות של גיבורים מהעבר של האנושות שיכולים לחסל שדה קרב שלם בעצמם כאשר הגיבורים נלחמים על שליטה בעולם. הגרסא המחודשת יוצאת עם 10 עשר גיבורים חדשים ביניהם פרנסיס דרייק ואלפונסו. למשחק תהיה גרפיקה מעודכנת, מערכת קרב משופרת ומצב מולטיפלייר של 4 על 4 אונליין. המשחק צפוי לצאת בחורף הקרוב עבור מערכות הפס4 ו-PS Vita.

המשחק השני הוא Senran Kagura Burst Re:Newal. גרסא חדשה של המשחק המקורי Senran Kagura שיצא במקור ל-3DS. ניתן לתאר את המשחקיות כגרסא יותר טכנית של הפורמולה של Dynasty Warriors המוזכרת למעלה ומכיל הרבה פאנסרביס (לטוב ולרע) וסיפור שמושקע מאוד יחסית לתוכן. הגרסא החדשה מעדכנת את הגרפיקה ומוסיפה תחפושות חדשות לדמויות. המשחק צפוי לצאת בסתיו לפס4 ולמחשב האישי.

המשחק השלישי שהוכרז הוא רימייק של Bullet Witch שיצא במקור ל-360 ב-2006. המשחק בעל אסתטיקה יפנית אפלה אבל משחקיות של משחק יריות מערבי. משחקים בו מכשפה עם מטאטא שהוא גם רובה והמטרה לחסל שדים עם כדורים או קסמים. הרימייק מכיל את כל ה-DLC שיצא למשחק המקורי שמכיל תחפושות ומרחיב את העלילה של המשחק. הרימייק צפוי לצאת על Steam ב-25 לאפריל.

לבסוף, משחק נוסף שמגיע שמבוסס על סוג אחר של נוסטלגיה זה Forgotton Anne. המשחק בעל האומנות בהשראת סטודיו גיבלי (כמו Ni No Kuni 2 שיצא לא מזמן) מתרחש במקום בו חפצים שכוחים נמצאים ועוקב אחר נערה שמטרתה לעצור מרד שעלול למנוע ממנה לחזור לעולם האמיתי. המשחק הוא בעיקר מרוכז בסיפור עם קצת פאזלים בין חלקי העלילה ומובטח שאירועים יתרחשו באופן שונה כתלות בבחירות של השחקן. המשחק צפוי לצאת במאי 15 לפס4, Xbox One ולמחשב האישי דרך Steam.