החברות מייקרוסופט ישראל והד ארצי אירגנו הערב (ה28 לפברואר) אירוע השקה רשמי למשחק Tomb Raider החדש בסינמה סיטי. במהלך האירוע הקרינה החברה מספר קטעי וידאו מתוך המשחק ומאחורי הקלעים (אחד מהם נמצא ממש פה למטה), ואף נתנה לנו את ההזדמנות להתנסות בגרסה הסופית שלו.

מעבר למשחק המהנה והאוכל הטעים, מייקרוסופט גם סיפקה לנו כמה חדשות מעניינות מאד על ההשקה של Tomb Raider בארץ. דבר ראשון, עכשיו שהאקס בוקס לייב סוף כל סוף זמין בישראל, כמובן שתוכלו להתחבר למצב מרובה המשתתפים של המשחק בקלות מחשבון ישראלי ולשחק כאוות נפשכם.

אבל ההכרזה באמת גדולה הייתה על חבילת ההשקה הישראלית. מייקרוסופט ישראל והד ארצי חברו יחד כדי להציע לשחקנים בארץ חבילה הכוללת את המשחק Tomb Raider, מכשיר אקס בוקס עם 250 ג'יגה בייט פלוס קינקט, ושני משחקים נוספים: Froza ו-The Elder Scrolls V: Skyrim. נשמע בהחלט שווה.

מי שעדיין לא כל כך בעניינים, Tomb Raider החדש של Crystal Dynamics הוא מעין איתחול של סדרת המשחקים המפורסמת, בו מככבת לארה צעירה יותר וחסרת ניסיון. זוהי בעצם ההרפתקה הראשונה של לארה, זו שהפכה אותה לחוקרת העתיקות הגדולה ביותר בהיסטוריה של משחקי הוידאו ולאייקון תרבותי כל כך מוכר.

לארה קרופט תגיע לארץ עם Tomb Raider ב5 לחודש מרס על האקס בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי.