דיסני הכריזה על אחת מהיוזמות הגדולות ביותר שלה בתחום המשחקים- Disney Infinity, כותר המתאים לכלל הקונסולות אשר יכלול את הדמויות האהובות עלינו מכותרי דיסני (Disney) ופיקסר (Pixar) בסביבת עולם פתוח.

שחקנים יוכלו לסרוק מיניאטורות של הדמויות המפורסמות והאהובות שלהם (תוכלו למצוא בסוף הכתבה מספר תמונות של דמויות כאלו) בכדי לפתוח אותם בעולם המשחק. עם דמויות אלו תוכלו לשחק בשני המצבים שהוכרזו: Playset (מארז מוכן) ו-Toybox (ארגז משחקים).

המארז (Playset) מתרחש באיזורים מלאים בסיפור, משימות ואתגרים לכל שחקן. לכל סוג משחק יש את החוקים שלו והם מבוססים על כותר אחר של דיסני. אם תרצו ליצור עולם קסום משלכם, בעזרת הדמויות והחפצים שכבר סרקתם לתוך עולם המשחק – כנסו לארגז המשחקים (ToyBox). סוג משחק זה נותן לכם לעשות כמעט כל מה שאתם מסוגלים לדמיין וליצור עולם אינטרקטיבי משלכם, בו הכל אפשרי.

"Disney Infinity מציג דרך חדשה 'לשחק' עם הדמויות מבית דיסני של העבר והעתיד" אמר נשיא דיסני אינטרקטיב, ג'ון פליסנטס (John Pleasants). " עם גישה חדשנית זו למשחקים, Disney Infinity יביא לחיים דמויות חדשות, סיפורים ואווירות מחברת Walt Disney מכל הזמנים ויגרום להנאה לאוהדים וגיימרים כאחד."

הנה הרשימה המלאה של ההאיפיונים והתכנים של Disney Infinity:

  • חפצים – אוסף של כ-40 חפצים אינטראקטיבים אשר יאפשרו לשחקן להרחיב ולעצב את חוויות המשחק.
  • דמויות – שבע עשרה דמויות מפתח אשר יאפשרו לשחקן לחוות מגוון של סיפורים על הדמויות האהובות שלהם, גם במצב "קופסאת המשחק".
  • בסיס ה-Disney Infinity– כאשר הדמויות מוצבות על בסיס ה-Infinity, הם פותחות את עולם המשחק ואת החוויות של Disney Infinity.
  • דיסקי הכוח של Disney Infinity– דיסקים אינטרקטיבים אשר מונחים על הבסיס בכדי לשפר את הדמויות ב"קופסת המשחקים" עם יכולות מיוחדות, עיצובים וגאג'טים.

מתחת תוכלו לראות תמונות ואת טריילר ההכרזה שמעניק תחושה יותר טובה על Disney Infinity, ועל  הדברים הכיפיים שיהיו במשחק (רמז: כיף לכל המשפחה):