בעוד חודשיים, משחק ההמשך המצופה למשחק The Last of Us צפוי לצאת, אחרי דחיה. לשמחתנו, משחק ההמשך הוא לא הדבר היחיד שיש לצפות לקראתו – מפתחת סדרת המשחקים The Last of US הכריזה על סדרה חדשה ברשת HBO שתופק על ידי כותב המשחקים וסמנכ"ל החברה ניל דרוקמן, וקרייג מאזין, היוצר של סדרת Chernobyl.

אחרי שמיצינו את גיבורי העל, נראה שהשנה האחרונה היא השנה לסרטים וסדרות שמבוססים על משחקי וידאו. קיבלנו סרטים כגון Detective Pikachu, או Sonic the Hedgehog, והכרזה לסרט חדש לסדרת Borderlands. גם בזירת הטלוויזיה לא חסרה נגיעה במשחקים, עם סדרות כמו Castlevania או Devil May Cry שעתידה לצאת בהמשך, ו-The Witcher, שאמנם מבוססת על הספרים, אבל קיבלה רלוונטיות בעיקר בזכות הצלחת המשחקים. לאלה עתידה להצטרף הסדרה החדשה של The Last of Us מבית HBO.

סדרת הטלוויזיה של HBO צפויה להציג את עלילות המשחק הראשון והסיפור של ג'ואל ואלי וההתמודדות שלהם עם העולם שאחרי המגיפה. לפי הדיווח האקסקלוסיבי של The Hollywood Reporter, הסדרה עשוייה להכיל גם התייחסויות למשחק ההמשך, The Last of Us Part II.

את הסדרה יכתבו ניל דרוקמן (Neil Druckmann), הכותב מאחורי המשחקים וסמנכ"ל המפתחת Naughty Dog, וקרייג מאזין (Craig Mazin), הכותב והיוצר של הסדרה המצליחה Chernobyl. זהו לא מהלך שגרתי שבו כותב המשחקים מצטרף לכתיבת הסדרה, אבל זה אומר שלמעריצים יש הרבה למה לצפות מהסדרה. מנגד, אם המשחק יצליח להעביר את אווירת האימה והסכנה של Chernobyl, תהיה לנו סדרה מאוד מוצלחת.

לדרוקמן ומאזין יצטרפו המפיקים קרולין שטראוס (Carolyn Strauss), שהפיקה סדרות רבות של HBO, ואוון וולס (Evan Wells), נשיא Naughty Dog.

בראיון בחשיפת הסדרה, מאזין ציין שהוא מעריץ את דרוקמן וסיפר כי ההזדמנות ליצור אדפטציה לטלוויזיה של המשחק היה חלום שלו במשך שנים. גם דרוקמן התייחס להבנה והעמקה של מאזין ב-The Last of Us. "עם Chernobyl, קרייג ו-HBO יצרו יצירת מופת מותחת, מלחיצה, ומרגשת. אני לא יכול לחשוב על שותפים מתאימים יותר כדי להביא את הסיפור של The Last of Us לחיים בתור סדרת טלוויזיה."

סדרת הטלוויזיה עוד לא קיבלה תאריך יציאה, אבל אני יודע שאני ועוד רבים מכם בוודאי יצפו לה בקוצר רוח. עד אז, כנראה שלא נקבל דחיה של משחק ההמשך, The Last of Us Part II, שיצא אקסקלוסיבית ל-PlayStation 4 ב-29 למאי.