לפני כשנה התחילו לצאת שמועות ש-Netflix מתחילים לעבוד על סדרה המבוססת על משחקי Resident Evil. זו לא הפעם הראשונה ש-Netflix מעבירים את עולם משחקי המחשב למסכי הטלוויזיה, ולמעשה ראינו זאת ממש לאחרונה בגרסה הטלוויזיונית של The Witcher שיצאה בדצמבר 2019, וזכתה להצלחה רבה.

היום התפרסם בטעות תיאור עלילת הסדרה במרכז המדיה של Netflix, דבר שמאשר את החדשות על הסדרה בעולם של המשחק. למרות שהתיאור ירד יחסית במהירות, מספר אנשים הספיקו לעשות צילום מסך ולהנציח את החדשות בטוויטר וברשתות החברתיות.

בתיאור הסדרה נכתב: "עירת Clearfield, מרילנד, עמדה לאורך זמן בצלן של שלוש מפלצות בלתי קשורות לכאורה – Umbrela Corporation , מוסד "Greenwood" שיצא משימוש ו- Washington D.C. היום, 26 שנים לאחר גילויו של ה-T-Virus, סודות שהוחזקו על ידי שלושתן יתחילו להתגלות, יחד עם הסימנים הראשונים של ההתפרצות". לפי תיאור זה סביר להניח שהסדרה תתמקד במגפה שנוצרה לאחר התפרצות הווירוס המסתורי, כפי שמתרחש בעלילת המשחקים.

בתיאור הסדרה מדובר על מקומות חדשים שאינם מוכרים למעריצי Resident Evil במהלך השניים כמו Clearfield או המוסד "Greenwood", כך שנראה כי נקבל מקומות חדשים בסדרה והיא איננה מבוססת על אחד המשחקים, לפחות לא בכולה. לעומת זאת, חברת Umbrela Corporation תהיה מוכרת למעריצים, שכן היא הופיעה בכמה משחקים ואחראית להתפרצות הווירוס.

כפי שפרסמנו לפני כשנה, הסדרה לא תתבסס באופן רופף על סדרת המשחקים של Capcom, אלא תבנה על גביהם עולם חדש, מה שאומת, כאמור, על ידי תיאור הסדרה. יהיה מעניין לראות איך הם ירחיבו את העולם של Resident Evil, אילו דמויות מוכרות נראה ובאילו דמויות נלמד להתאהב (עד שהם ימותו באופן חסר רחמים).

בנוסף, מפיקת הסדרה תהיה חברת Constantin Film אשר שיחררו 6 סרטים בעולם של Resident Evil החל משנת 2002 ועד 2017 ושהרוויחו במצטבר כ-1.2 מיליארד דולר. האם אלה חדשות טובות שעכשיו הם עוברים למסך הקטן (יחסית) ומפיקים סדרה במקום סרט? ימים יגידו. כרגע אין תאריך יציאה לסדרה, אך נשאיר אתכם מעודכנים!

אם אתם מעוניינים בעוד תוכן של Resident Evil, אזכיר לכם שגיא שלנו עשה בערך ריצה וחצי על החידוש למשחק Resident Evil 2, מומלץ בחום (ולא במקום חשוך מדי)!