אתמול היה יום טוב להיות מעריץ של Fire Emblem: Three Houses. לצד ההכרזה על הדמות הראשית של המשחק, ביילת' (Byleth) בתור דמות אשר תצטרף ל-Super Smash Bros. Ultimate, קיבלנו טריילר הכרזה להרחבה הרביעית והאחרונה ל-Fire Emblem: Three Houses.

כבר לא שלושה בתים

ההרחבה הרביעית והאחרונה ל-Fire Emblem: Three Houses תציג בפנינו סיפור צד חדש בשם Cindered Shadows. בשלב זה, לא ברור אם סיפור זה יהווה נתיב עלילה חדש ומלא, או רק מספר משימות צד. בטריילר להרחבה החדשה ניתן להבחין בכמות אדירה של פרטים מעניינים, כמו למשל דמויות שלא ניתן לגייס בו זמנית במשחק שבטריילר נראות כשהן נלחמות זו לצד זו.

הסיפור של Cindered Shadows יתרכז סביב בית חדש ורביעי, הזאבים האפורים (Ashen Wolves). הם חבורה של צעירים שהחברה דחתה אותם ולכן נאלצו לחיות במסדרונות האפלים שמתחת למנזר גארג מאך (Garreg Mach). ככל הנראה, בתחילת הסיפור, נוכל לפגוש ולגייס אותם לכוחותנו.

ה-Ashen Wolves הם בית קטן המורכב מ-4 תלמידים. באלת'וס (Balthus) הוא המנהיג של החבורה, הוא שרירי ומשתמש בכפפות כדי להלחם; יורי (Yuri) הוא בחור אנדרוגני למדי, ונלחם עם חרבות; קונסטאנס (Constance) היא קוסמת שרוכבת על גבי פגסוס; והאפי (Hapi) היא קוסמת עגמומית שרוכבת על סוסים ומשתמשת בקסמים אפלים.

כל הדמויות החדשות מעוצבות בצורה חדשה, וככל הנראה יקבלו מקצועות חדשים וייחודיים להם, יחד עם עתיקות גיבורים מתאימות, וסמלים חדשים שלא הופיעו במשחק לפני כן. לכל אחת מהדמויות החדשות יש עבר אפל שנוכל ללמוד עליו, ולכן אני מקווה שנקבל דיאלוגי תמיכה חדשים ומעניינים.

אל המעמקים

בטריילר להרחבה הרביעית והאחרונה של Fire Emblem: Three Houses אנחנו רואים את ביילת' חוקר את התהום (Abyss), העיר התת קרקעית אשר קיימת מתחת למנזר גארג מאך. בקטעי המשחקיות בטריילר, אנחנו רואים את ביילת' הולך במסדרונות חדשים, מה שמצביע על כך שבהרחבה החדשה יהיו מקומות נוספים שנוכל לטייל אליהם כשאנחנו מסתובבים במנזר ביום חופשי.

במהלך הטריילר, אנחנו רואים ספריה תת קרקעית, פסל ענקי של הקדושה סיירוס (Saint Seiros), ומה שנראה כמו חדר הבית של הזאבים האפורים. יהיה מאוד מעניין לחקור מקומות חדשים בהרחבה, ואין ספק שהיא הרבה יותר מעניינת מכל ההרחבות שראינו עד כה.

אני באופן אישי ממש מצפה לקראת ההרחבה הקרבה ובאה. את Fire Emblem: Three Houses השלמתי כבר פעמיים, ואני מצפה בקוצר רוח ליציאת ההרחבה כדי לחזור לשחק את המשחק פעם נוספת (ונוספת, ונוספת, כמה שצריך עד שאמצה את כל התוכן שיש).

לשמחתי ולשמחתכם, לא נשאר עוד הרבה זמן לחכות. הגל הרביעי והאחרון של ההרחבות ל-Fire Emblem: Three Houses צפוי להגיע ממש בקרוב, ב-12 לפברואר ויכיל את הסיפור החדש Cindered Shadows, הדמויות החדשות, וכמו כן עוד תוכן שטרם נחשף. חבילת ההרחבה תהיה זמינה כחלק מה-Expansion Pass.