המשחק Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville מראה את הדרך הארוכה שסדרת צמחים נגד זומבים עשתה מאז המשחק הטקטי המקורי בדו-מימד. בטריילר השקה מגניב לחלוטין, אנחנו מקבלים הצצה לרוסטר הדמויות המלא של שתי החזיתות – צמחים וזומבים. בנוסף, פה ושם במהלך הטריילר ניתן לראות מעט קטעי משחקיות ותוכלו לראות כיצד היחידות השונות פועלות.

Battle for Neighborville הוא משחק יריות מגוף שלישי, בסגנון המזכיר את Overwatch ו-Paladins. אין זו הפעם הראשונה בסדרת צמחים נגד זומבים שבוחרים בסגנון הזה – Plants Vs. Zombies: Garden Warfare היה מאוד אוברווצ'י. אולם הפעם, הצמחים והזומבים יוצאים לקרב בסביבה הפרוורית של Neighborville.

המפתחים, Popcap, מיתגו את המשחק כ"הכותר הכי גדול והכי נגיש עד כה", ומביאים 20 דמויות הניתנות להתאמה אישית מלאה אשר שש מהן חדשות לסדרה. לכל דמות יש מגוון סקינים ונשקים בארסנל, ותוכלו לשחק בשישה מצבי משחק רבי-משתתפים.

לדוגמה, תוכלו לשחק במצב Deathmatch קבוצתי הנקרא Team Vanquish, במצב מלחמות טריטוריה מבוסס מטרות וגם במצב Battle Arena חדש בו תוכלו לשחק 4 נגד 4.

המשחק גם מציג שלושה מצבי PvE, בהם תוכלו לחבור לאנשים אחרים ולחקור, למצוא חפצים ולהשלים משימות. על מנת למצוא קבוצת משחק לחבור אליה, תצטרכו לקפוץ למחוז החברתי הנקרא Giddy Park, ושם תוכלו גם לראות ולהתעניין בלוחות החברתיים, או סתם להסתובב. עם כל האפשרויות הללו, Battle For Neighborville בהחלט מציע חוויה המתאימה לשחקנים מכל הגילאים.

לגרסאות היוצאות ל-PlayStation 4 ול-Xbox One יש בונוס – גרסאות אלו תומכות בפיצול מסך קואופרטיבי בכל מצב משחק. לפיכך, תוכלו לתפוס חבר או אויב, לבחור גיבור זולל מוחות או מזון פרות ולפרוץ בקריאות קרב תוך כדי הסתערות כוללת לזירות הקרב התוססות והאבסורדיות של Plants Vs. Zombies: Battle for Neighborville.

המשחק Plants Vs. Zombies: Battle for Neighborville זמין כעת ל-PlayStation 4, Xbox One, ולמחשב האישי דרך Origin. בנוסף, תוכלו לשחק את המשחק גם דרך EA Access.