אין הרבה משחקים שאתם יודעים בודאות שהולכים להיות מהנים לפני שאתם משחקים אותם. אבל Killsquad הוא אחד המשחקים האלה והוא עושה את זה מצויין.

יצא לי ללכת לראות את Killsquad, משחק יריות שיתופי ממבט עליון, ב-2019 Gamescom. המשחק מפותח על ידי חברת אינדי קטלונית בשם Novarama.

ב-Killsquad אתם תשחקו אחד מבין 4 ציידי ראשים והמטרה שלכם היא להשלים חוזים (משימות) שאתם משלימים. המשימות בנויות משלבים אשר נבנים בצורה פרוצדורלית, שמה שזה אומר זה שהמשחק מתאים את עצמו לכמות השחקנים בקבוצה, וכך רמת הקושי משתנה באופן טבעי.

שני דברים שהיו מאוד בולטים בעיניי היו הוויזואליות של המשחק והמשחקיות, שמאוד מזכירה משחקי moba. נתחיל עם הוויזואליות – האנימציות והאפקטים במשחק פשוט יפהפיים. כל התקפה מיוחדת מלווה בפיצוצים ראוותניים והמון כיף בעיניים. המשחקיות, כמו שכבר ציינתי, מבוססת על המשחקיות של משחקי moba וזה אומר זה שהיכולות נטענות, המקשים במקלדת זהים למקשים כמו בכל משחק moba אחר, וקצב המשחק זורם מאוד.

אחד העקרונות החשובים של החברה במהלך הפיתוח היה לעשות משחק שכל משימה בו לוקחת בסביבות ה-30 דקות. הסיבה לכך היא ש-Novarama רוצים שאתם תצליחו להתקדם במשחק גם אם אין לכם הרבה זמן לשחק.

דבר מגניב נוסף הוא מבנה הקבוצות וההשפעה של המקצוע של הדמות שאתם בוחרים. כרגע יש ארבעה מקצועות לבחירה: המרפא, הטנק, אקדוחן ומתנקש מקרוב. כל אחת מהדמויות דורשת מקצוענות שונה, והמשימות יכולות להיות בנויות בצורה כזו כך שצריך את כל הדמויות בשביל לקבל את התוצאה הטובה ביותר מהשלב.

Killsquad

המשחק כבר יצא לגישה מוקדמת ב-Steam ב-16 ליולי השנה, ואתם יכולים לשחק אותו כבר עכשיו.

בנוסף, בקרוב יעלה עדכון חדש למשחק עם אשר יכיל בתוכו מצב משחק חדש בשם Colosseum of the Unseen. במצב משחק זה אתם תוכלו להכנס לקולוסיאום ענקי ולהלחם במפלצות אשר מגיעות בגלים שונים. מניצחון במצב משחק זה תוכלו לזכות בפרסים ייחודיים אשר אפשר לקבל אותם רק במהלך התקופה הזו. אז הנה, כבר סיבה מצויינת לנסות את המשחק כבר עכשיו.

המשחק עתיד לצאת באופן רשמי ב-2020 על Steam, ולקונסולות בעתיד. אחד הדברים המתוכננים הוא שיהיה אפשר להעביר את המשתמש של השחקן בין המחשב לקונסולות וככה לא חייבים לבחור רק פלטפורמה אחת לשחק עליה.