מותג העל Logitech G, מבית חברת הציוד ההיקפי Logitech המובילה העולמית בחדשנות, פיתוח ויצור ציוד היקפי לגיימרים, הכריזה ביום ה', (15.8) על שתי מקלדות גיימינג חדשות: G815 ו-G915 בליין המקלדות המכניות של המותג. המקלדות עוצבו ופותחו במטרה לספק ביצועים גבוהים לצד איכות ונוחות שימוש מקסימליים.

שני הדגמים החדשים המתווספים למשפחת המוצרים של לוגי'טק הם ה-G915 LIGHTSPEED מקלדת מכנית אלחוטית, וה-G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical היא מקלדת חוטית דקה במיוחד.

שתי המקלדות מצוידות בטכנולוגיות החדשות ביותר מבית Logitech G, ביניהן Low-profile GL Switches, לזמני תגובה מהירים יותר בכ-25% יותר בעת משחק, מאשר במקלדות אחרות בשוק.

צפו בסרטון מגייסמקום, בו Mark Starrett, מנהל המוצר העולמי מסביר על צמד המקלדות

מקלדת ה-Logitech G G915 האלחוטית כוללת דור החדש של טכנולוגיית אלחוט העונה לשם LIGHTSPEED. לדברי Logitech זוהי טכנלוגיה ייחודית ועטורת הפרסים, שמספקת חוויית משחק מהירה ומתקדמת. בנוסף המקלדת מספקת חיי סוללה ארוכים במיוחד, עם עד 135 ימי משחק ללא צורך בהטענה.

G915
מקלדת ה-G915 היא מקלדת אלחוטית, שלטענת היצרן מהירה במיוחד!

המקלדת מצוידת ב-5 מקשים הניתנים להתאמה אישית. ה-G915, לראשונה בעולם הגיימינג, מציגה את הדור הבא של תאורת ה-RGB לציוד היקפי: תאורת LIGHTSYNC RGB. תקן חדש זה יאפשר התאמה אישית של תאורת המשחק, מתוך מגוון של 16.8 מיליון צבעים, באמצעות התוכנה Logitech G Hub. 

מקלדת ה-Logitech G G815 מציעה את אותה רמת הגימור המתקדמת של ה-G915 לאלו שמעדיפים לשחק ע"ג מקלדת חוטית דקה במיוחד (סטנדרט בשם Ultra Thin). מקלדת ה-G815 מגיעה גם היא עם 5 מקשי לוח הניתנים לתכנות.

תמונת הG815
מקלדת ה-G815, האחות הקטנה והרזה של ה-G915.

המקלדת מצוידת בטכנולוגיית ה-RIGHTSYNC RGB ובעלת מגוון אפשרויות התאמה אישית באמצעות Logitech G Hub בדומה ל-G915.

למי שלא מכיר, תוכנת ה-Logitech G Hub היא תוכנה המרכזת לתוכה את כלל מוצרי הציוד ההיקפי של המותג שמחוברים לכם למחשב. באמצעות התוכנה תוכלו לתאם ולכוון את תאורת כלל הציוד ההיקפי מבית Logitech G, ולבצע התאמות אישיות והקלטת פקודות מאקרו לכפתורים השונים, בהתאם להעדפות השחקן.

שני הדגמים יהיו זמינים לרכישה בישראל בתחילת חודש ספטמבר 2019. המחיר המומלץ לצרכן יקבע בהמשך. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר Logitech G. עד חודש ספטמבר, תוכלו להעביר את הזמן בקריאת כתבות נוספות שלנו על תחום החומרה.