רשימת המשחקים שיוצאים וייצאו ל-Nintendo Switch גדלה כל הזמן. מצד אחד ניתן למצוא משחקים בלעדיים כמו משחקי זלדה ומריו, אך גם משחקים שיצאו ל- PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי ואשר יוצאים מחדש לקונסולת ה-Switch. כזכור, לפני כמה חודשים הוכרז שהמשחק המצוין The Witcher 3: Wild Hunt ייצא ל-Switch בהמשך השנה. עכשיו מגיעים עוד שני משחקים מעניינים: Descenders ו-Not tonight.

על איזה סוג של משחקים מדובר? נתחיל מהמשחק Not tonight. זהו משחק תפקידים אינדי המתרחש בעולם מקביל שבו הבריטים החליטו על הברקסיט (תהליך פרידתה של הממלכה המאוחדת מהאיחוד האירופי). כתוצאה מכך עלתה מפלגה ימנית שמרנית, שכרגע שולטת במדינה.

במשחק אתם משחקים מהגר אירופאי שעובד כשומר באירועים ומסיבות וחייב להרוויח מספיק כסף כדי לא להיות מגורש בחזרה למדינתו. במהלך המשחק אתם תחיו את חייו ותצטרכו להחליט את מי להכניס לאירועים ואת מי לא כמו גם לשדרג את הדירה בה הוא חי. כמובן שהמשחק לא יקל עליכם בבחירה (הלפעמים הקשה) הזו. המשחק יצא בשנה שעברה למחשב האישי בלבד, וה-Switch יהיה הפלטפורמה השניה שבה תוכלו לשחק במשחק. כרגע לא ידוע מתי הוא יצא ל-Switch, אך היוצרים אומרים שהוא עתיד לצאת בחודשים הקרובים.

המשחק השני שעתיד לצאת מתאים לחובבי האדרנלין והרכיבה. Descenders הוא משחק סימולציית רכיבה שבו אתם יוצאים לטיולי רכיבה במדרונות אשר מיוצרים בצורה פרוצדורלית, במטרה להגיע לקו הסיום של המסלול. במהלך המשחק תעברו בין מדרונות תלולים, מלאים בבוץ ובגבעות תוך כדי שתעצבו את הדמות שלכם ואת זוג האופניים שלה.

המשחק קיבל לפני מספר חודשים עדכון 1.0 שבו התווספו לו 4 עולמות חדשים (כך שסך הכל ניתן לטייל בכ-9 עולמות סך הכל), ובנוסף מאפשר לכם לראות שחקנים אחרים אשר מתחרים באותו שלב שאתם נמצאים בו.

בביקורת שכתבנו על המשחק בשנה שעברה כתבנו שהוא מספק סימולציית רכיבה שמאפשרת לכם להנות מתחושה טובה של מהירות. המשחק משלב גרפיקה מצויינת עם פסקול קצבי, ומספק חוויה שמצליחה לשאוב את השחקן פנימה. ל-Descenders אין תאריך יציאה רשמי ל-Switch, אך אנחנו מאמינים שגם הוא יהיה זמין בעוד כמה חודשים.

עוד אין תאריך רשמי ליציאה של Descenders ו-Not Tonight ל-Switch, אך כרגע Not Tonight זמין ל-PC, ו-Descenders זמין ל-PC ו-Xbox One.