קשה להאמין ש-Apex Legends הושק רק בתחילת השנה. המשחק החינמי אשר בא להיות התגובה של Electronic Arts לתופעת ה-Fortnite הצליח תוך שבועות בודדים לצבור מליוני שחקנים על שלל הפלטפורמות, על אף שהוא נשמר בסודי סודות עד סוף השבוע שבו הוא הושק.

בחודש שעבר, EA הכריזו על העונה השניה של Apex Legends במהלך אירוע EA Play. היום העונה השניה ושמה Battle Charge יוצאת לדרך, ואנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הפרטים כדי להתרגם לקראתה.

מעלים את האקשן לדרגה הבאה

העונה החדשה צפויה להביא איתה מספר חידושים, והראשון מביניהם הוא נשק חדש אשר מגיע אלינו הישר ממשחקי Titanfall, אשר Apex Legends מתקיים ביקום שלהם.

ה-L-Star הוא תת מקלע מתקדם שתוכלו להשיג בקופסאות אספקה במחשק. הוא יהיה זמין ברמת נדירות זהובה, והתחמושת שבה הוא משתמש תקבל טוויסט, וככל הנראה תהיה רנדומלית.

אם זה לא מספיק, העונה השניה צפוייה להביא איתה מצב מדורג, בו שחקנים יוכלו להלחם זה בזה כדי לטפס בסולם הדרגות. שחקנים ידורגו בין דרגת ברונזה (Bronze) ועד לציד על (Apex Predator), והמשחק יצוות אותם בהתאם לדרגה שלהם.

בסוף העונה, שחקנים יקבלו ציוד אקסקלוסיבי לפי הדרגה שאליה הם הגיעו, ולכן אתם תרצו להתאמץ כדי לנצח במשחקים ולהגיע לדירוג גבוה.

הדינוזאורים באים

העונה השניה של Apex Legends מביאה איתה גם שדרוגים ל-Battle Pass. הפעם אנחנו צפויים לראות אתגרי צד, יותר פרסים, ובאופן כללי הגדלה של הנפח והשווי של ה-Battle Pass, ביחס לעונה הקודמת.

בנוסף לאלה, העונה השניה צפויה להכיל שינויים משמעותיים למפת המשחק. בעקבות הפעלה לא צפוייה של פולס אלקטרומגנטי, המגן אשר מקיף את King's Canyon ירד, מה שחושף את האיזור לגידול מזורז של הצמחיה, ולטורפים חדשים אשר מטיילים להם לזירה.

בטריילר המשחקיות של העונה, ניתן לראות דינוזאורים מעופפים ומהלכים אשר מפתיעים שחקנים במפה המעודכנת, וזה בתקווה יוסיף עניין לשחקנים ותיקים אשר כבר התרגלו למפת המשחק.

דמות חדשה ומחשמלת

לבסוף, העונה השניה מביאה איתה דמות חדשה בשם ווטסון (Wattson). ווטסון היא ביתו של אחד מהמדענים אשר עיצבו את הזירה, ומשתמשת בחשמל. היא מסוגלת להרכיב גדרות מחושמלות כדי לנתב שחקנים לאיזורים בהם שאר חברי הקבוצה מסוגלים לחסל אותם בקלות.

ה-Ultimate של ווסטון נותן לה להקים תחנת כוח אשר עוזרת לטעון את המגנים של חברי הקבוצה, מגנה עליהם מהפצצות מלמעלה ומרימונים, ועוזרת לווטסון לטעון את היכולת שלה מהר יותר. תחנת הכוח לא תעלם כעבור זמן מסויים, אלא תשאר במקום בה ווטסון מציבה אותה עד אשר יהרסו אותה.

אלה הופכים את ווטסון לדמות שיהיה מאוד מעניין לשחק בה, בעיקר כדי לראות עד כמה יצירתיים שחקנים הולכים להיות כאשר הם משתמשים בה.

העונה השניה של Apex Legends נפתחת היום, ואם עדיין לא יצא לכם להצטרף למשחק החינמי, זו יכולה להיות הזדמנות מעולה לכך. Apex Legends זמין בחינם ל-PC, Xbox One ו-PlayStation 4.