בנוסף למשחקים חדשים ומענייינים שהוכזרו בתערוכת E3, חברת המשחקים EA שיחררה טריילר נוסף לתוכן חדש אשר יתווסף בחינם למשחק המלחמה שלה, Battlefield V, אשר ציינו לטובה בזכות המשחקיות והוויזואליות המדהימה שלו.

על התכנים הקודמים סיפרנו לכם טרם יצאית המשחק, אך לא היה ידוע באותה תקופה על שלבים נוספים חוץ מהשלושה שדיברנו עליהם. בפרזנטציית EA Play, המפתחים הכריזו על השלב הבא, הרביעי בסדרה, שיקרא Defying the Odds ויציג מפות ודמויות חדשות שיצאו במהלך הקיץ. כל המפות החדשות יכללו קרבות קלאסיים בין שחקנים, ובנוסף קרבות בין קבוצות ושמירה על מטרה מסויימת – למעשה כל מה שיש במשחקי מולטיפלייר עכשיויים.

המפה הראשונה שתצא בפרק זה תקרא "Marita". במפה זו תילחמו בתור האמריקאים שמחפשים להביא שלום לאיזור, נגד מדינות הציר שמאיימות להשתלט על המקום בחזרה. במפה זו, כל סוגי הדמויות יהיו זמינות במפה זו, יחד עם טנקים ותמיכה אווירית.

המפה ממקמת אתכם באיזור ההררי של צפון יוון במלחמת העולם השניה, ותתמקד בקרבות מטווח קרוב בתוך העיר. במפה זו תוכלו להסתובב ולהרוג שחקנים בתוך עיירה קטנה ופסטורלית בהרים. המפה תושק בחינם במהלך חודש יולי, אם כי אין תאריך רשמי.

Battlefield V explosion

המפה השניה שתצא תקרא Al Sundan  ולה יש תאריך יציאה רשמי – ה-27 ביולי. זוהי מפה של עיר בדרום אפריקה שמתחברת עם הסיפור Under No Flag – הסיפור השני של המשחק.

המפה ממקמת אתכם באיזור יותר מדברי עם אגמים – בהחלט מקום יפה להילחם בו. במפה זו, בנוסף לנשקים המוכרים, תוכלו לטוס במטוס, לנהוג בטנק ולירות בנשקים חדשים כמו משגר רימונים.

ביקורת על באטפילד 5 - כיתה

בנוסף, בטרילר שהוצג בעמוד היוטיוב הרשמי של EA, ניתן לראות עוד שמות של מפות כמו אזור Provence בצרפת ואיי Lofoten  בנורווגיה – אך לא הוצג מידע בנוגע למשחקיות מיוחדת בנוגע אליהם.

בנוסף, באוקטובר הבא נקבל מידע חדש על שלב העדכונים החמישי שיקרא Operation underground שנראה שמתרחש ברכבת תחתית, ולאחר מכן מתחת לאדמה. הטריילר מציג מלחמה בין הכוחות האמריקאיים לחיילי הציר. כרגע לא ידוע לנו יותר מידע על האירוע, אך אנחנו מאמינים שבהמשך השנה נקבל מידע ואולי אפילו וידאו משחקיות חדש. כפי שהיה במשחק ביציאה, בכל המפות החדשות הוויזואליות מדהימה ונותנת תחושה שאתם נמצאים בתוך מלחמה אמיתית. גם הסאונד מפוצץ (תרתי משמע) ויש הרגשה ששמו דגש מאוד גדול על האווירה הכללית של המשחק.

כל הפרקים יתווספו למשחק בחינם וישוחחרו במהלך חודש יולי.