Ori and the Will of the Wisps הוא משחק ההמשך ל-metroidvania המצויין, Ori and the Blind Forest. הערב אנחנו צפויים לראות טריילר שלישי ואחרון למשחק, יחד עם תאריך היציאה של המשחק. לשמחתנו – אנחנו כבר יודעים אותו!

אם לא שיחקתם במשחק הראשון, עצרו הכל ולכו לשחק בו עכשיו! מדובר במשחק Metroidvania עם סגנון אומנותי יוצא מן הכלל, וסיפור סינמטי שמתמודד ראש בראש עם הקלאסיקות של דיסני. משחק האינדי פותח על ידי הסטודיו האוסטרי Moon Studios, וחלק מכובד בצוות הפיתוח שלו מגיע מהארץ.

המשחק החדש ממשיך מסוף המשחק הקודם, ואם לא שיחקתם אותו, הטריילר עשוי לספיילר לכם את הסוף שלו. במשחק אנחנו זוכים לשחק את אורי (Ori), אשר משתף פעולה עם הגוזל האחרון של הינשופה הגדולה קורו (Kuro), אשר גילמה את הנבל הראשי במשחק הקודם.

את המשחק נראה שאורי מתחיל עם כל הכוחות שהיו לו במשחק הקודם, אבל לאורכו, הוא צפוי להשיג כוחות חדשים, ביניהם מטה אור שבאמצעותו הוא יכול לתקוף יצורים אפלים אשר מאיימים עליו.

אבל נראה שלא נצטרך לחכות הרבה זמן עד ליציאת משחק ההמשך. מקורות פנימיים מוסרים כי Ori and the Will of the Wisps יצא ב-11 לפברואר.

את הטריילר השלישי והאחרון של Ori and the Will of the Wisps נראה הערב ב-23:00, בפרזנטציה של Microsoft. המשחק עתיד לצאת ל-Xbox One ו-PC.