כמו בכל שנה ההכרזה על Call of Duty הבא בסדרה לא איחרה להגיע. בסרטון ששוחרר השבוע, וכבר זכה במיליוני צפיות, ניתן לראות כי המשחק הבא יחזיר אותנו לעולם של Modern Warfare. כמובן שהוא לא יהיה אותו דבר בלי הדמות האהובה קפטן פרייס (Cpt. Price) שחוזר אלינו בגדול!

אחרי שקיבלנו Remaster למשחק שהתחיל את הסדרה, Call of Duty 4: Modern Warfare, כעת נראה כי Infinity Ward החליטה על Reboot. זה אומר שנחזור לדמויות המוכרות והאהובות מהסדרה, אבל בסיפור חדש לחלוטין.

עם תחילת הסרטון ניתן לראות מיד כי אנחנו צפויים להצטרף בחזרה אל יחידת העילית הבריטית בפיקודו של קפטן פרייס, הדמות האיקונית מסדרת משחקי Modern Warfare ומשחקי Call of Duty הישנים יותר, למשימות Single Player מותחות בהן נאלץ לבצע החלטות קשות בשדה הקרב של ימינו כדי לשמור על העולם "נקי".

בנוסף ליחידת העילית הבריטית, נראה כי נצטרף לחיילים אמריקאים, לוחמי חופש במזרח התיכון ושוטרים בארץ אירופאית כלשהי. הפעם במקום נשק גרעיני, אפשר לשמוע מהשיחות במהלך הסרטון, כי אנו מתמודדים עם נשק כימי מה שמראה על הניסיון של Infinity Ward להפוך את המשחק לכמה שיותר רלוונטי ועכשווי.

מראיון של Gamereactor עם ראש סטודיו העלילה למשחק, טיילור קורוסקי (Taylor Kurosaki), אנחנו מגלים שבנוסף לקפטן פרייס, אנחנו צפויים לעוד דמויות מוכרות מהסדרה. ההחלטה על Reboot, נובעת מהרצון של החברה לייצר חוויה סוחפת ולשמור על הלחימה המודרנית במשחק רלוונטית לאירועים בהווה. כמו שראינו במשחקי Modern Warfare הקודמים, גם כאן המשימות המיוחדות בהן נשתתף ינסו להראות לנו כי בשדה הקרב של ימינו אין רעים או טובים ושני הצדדים נמצאים ב-"אזור האפור". את זה Infinity Ward ינסו לשקף במשחקיות. לא נשכח גם כי סוף הסדרה הקודמת, לא השאיר הרבה מקום להמשכיות בקו העלילה ההוא.

דבר נוסף שניתן לראות מיד בסרטון הוא קפיצת המדרגה בגרפיקה. הדמויות נראות מלוטשות מאי פעם, אפקטים מציאותיים של אור, רזולוציית 4K ו-HDR, ושאר שיפורים נותנים למשחק מראה מודרני באמת. עד כדי כך שבשניות הראשונות של המשחקיות לקח לנו זמן להבין שמדובר בצילומים מהמשחק עצמו.

מבחינת משחקיות Infinity Ward טוענים כי ברצונם "לאחד את הקהילה", מה שיבוא לידי ביטוי באפשרות לשחק יחדיו בין הקונסולות השונות, כאשר ל-PC תהיה גרסה מותאמת, עם אופטימיזציות נוספות. כמו כן, ה-Season Pass שראינו במשחקים האחרונים יבוטל על מנת לא להגביל כספית את השחקנים מלשחק במפות או תכנים מסוימים יחד עם חברים שלא קנו את "החבילה המלאה". מה שאומר בתקווה תכנים בחינם לכל הפלטפורמות.

למי מכם שכבר לא יכול לחכות תוכלו לרכוש את המשחק ב-Pre-Order או אפילו את גרסת ה-"Operator Edition" שמגיע עם גישה ל-Skin מיוחד לסכין ושלושה דמויות, עם נשק וחליפה מותאמת, שתוכלו לשחק. או אולי תרצו לנצל את ההזדמנות ולרכוש את המשחק הקודם בחבילה החודשית של Humble Bundle.

Call of Duty Modern Warfare עתיד לצאת ב-25 לאוקטובר ל-PC, Playstation 4 ו-Xbox One.