הבוקר, יום א' ה26.05, הכריזו במשותף נציגות ASUS בישראל ורשת מחסני חשמל על תחילת השיווק הרשמי של מערכות Powered By ASUS, או PBA בקיצור. מדובר על שיתוף פעולה בין ענקית המחשוב מטיוואן שמחזיקה גם במותג מוצרי המִשְׂחֲקָנוּת(גיימינג) Republic of Gamers – ROG, ומביאה לארץ באופן סדיר רכיבי חומרה כגון לוחות אם, כרטיסי מסך וציוד היקפי נרחב: מסכים, מקלדות, אוזניות וכו'.

PBA-BANNER

מה זה Powered By ASUS?

כחלק מהרחבת פעילותה בארץ, כפי שציינה הנציגות הישראלית במסיבת העיתונאים בפתיחת שנת 2019, החלה ASUS לשווק בישראל מערכות מחשב נייחות ב-17 תצורות מוגדרות מראש. לדברי החברה, תצורות אלו הותאמו במיוחד לקהל היעד של גיימרים בישראל.

תצורות אלו מבוססות בעיקרן על מוצרי החברה, בדרגות שונות. החל מחלקים מהסדרות הרגילות של ASUS, סדרת ה-ASUS TUF ועד למוצרים מסדרות ה-ROG Strix המתקדמת. כרגע כלל המערכות מבוססות על מעבדי INTEL, ככל הנראה עקב השליטה של הנבחרת הכחולה בשוק הישראלי.

מעבדת ההרכבה של מערכות ה-Powered By ASUS

השימוש בביטוי Powered By ASUS לא נועד רק לציין כי מרבית המחשב מורכב מחלקים המיוצרים על-ידי החברה, אלא גם מעיד על כך שכלל הרכיבים נבחרו כדי לוודא התאמה מקסימלית ביניהם ולמנוע מצבים של צווארי-בקבוק עקב בחירת רכיבים שגויה.

בנוסף, על מנת לזכות בתו התקן Powered By ASUS, הקימה רשת מחסני חשמל טכנאי מעבדה שהוסמכו ע"י נציגי ASUS לשימוש בציוד ייעודי להרכבת המערכות. בנוסף כחלק מהשימוש בתו התקן, מוצעת אחריות של 3 שנים עבור כל המחשבים, אפשרות למשלוח עד הבית, ופריסה של 36 תשלומים.

טווח רחב של תצורות ומחירים

כאמור, טווח המחירים והתצורות הוא רחב במיוחד:
מחיר המערכת הזולה ביותר, ה-PBA VITALITY BASE i3 הוא 2,999 ₪, והיא כוללת מעבד Intel i3-8100 וכרטיס מסך ASUS CERBERUS GTX 1050 Ti. כמו כן תוכלו לבחור לשדרג חלק מן הרכיבים של התצורות, בהתאם לתקציב שלכם והצרכים.

Powered By ASUS Catalog

מחירה של המערכת היקרה ביותר: PBA VITALITY EXTREME הוא 22,895 ₪, והיא כוללת מעבד Intel i9-9900X, עם מערכת קירור מים מבית ASUS, וכמובן מגיע עם כרטיס המסך השני היקר ביותר של החברה, ה- ASUS ROG STRIX RTX 2080 Ti. (לאלו מכם שתוהים מהו הכרטיס היקר ביותר של ASUS, מדובר ב-ROG Matrix GeForce RTX 2080Ti).

על-פי דבריו של שנג לין(מנהל קו מוצרי לוחות-אם, כ. מסך וציוד היקפי ב-ASUS ישראל), "מחשבי PBA עומדים בסטנדרט בינלאומי של האיכות הגבוהה ביותר מבחינת המוצרים שנבחרו ומבחינת הרכבת המחשב כמערכת שלמה. כל לקוח שרוכש מחשב PBA מצטרף לקהילה מובחרת של גיימרים ואנשי מקצוע שבחרו לקבל את האיכות המרבית תמורת הכסף שהשקיעו".

מעוניינים להתרשם בעצמכם? פשוט קפצו לעמוד ה-Powered By Asus באתר של מחסני חשמל, ועיברו על הקטלוג.