ג'ון וויק מככב במשחק אקשן חדש הנקרא John Wick Hex האמור ללוות את הסרט השלישי בסדרה, John Wick: Chapter 3 – Parabellum.

במשחק John Wick Hex, אתם תעטו את החליפה המחויטת של המתנקש המקצועי ג'ון וויק ותירו להמון אנשים בפנים (ובאינספור איברים נוספים). אולם, אין זה משחק יריות טיפוסי בו אתם פשוט רצים ויורים לכל עבר – כאן תצטרכו לחשב בזהירות כל מהלך במה שנקרא במשחק "שחמט של כוראוגרפיית קרב". לכל פעולה בה תנקטו תהיינה השלכות והמחיר לא ייגבה באשראי. אפשר אם כן לומר ש-Hex הינו משחק יריות טקטי שדורש חשיבה אסטרטגית. לא תוכלו להמשיך לירות ולקוות לטוב, שכן התחמושת מוגבלת. כל קליע צריך לפגוש את מטרתו ועליכם לאסוף את הרובים של אויביכם המובסים ככל אשר ניתן.

אם אתם חוששים שהמשחק יספיילר לכם את הסרט – אל חשש. המשחק יספר סיפור חדש לגמרי באותו עולם, עם Ian McShane ו-Lance Reddick שחוזרים לתפקידיהם של Winston ו-Chron בהתאמה. ככל שתתקדמו בסיפור המקורי הזה, תוכלו לפתוח נשקים, חליפות ומיקומים חדשים.

החלק המוזר באמת הוא מי עומד מאחורי John Wick Hex. מדובר בחברת אינדי בשם Bithell Games אשר מנוהלת על ידי Mike Bithell אשר יצר את המשחקים Thomas Was Alone, Volume ו- Subsurface Circular. מתוך השלושה, יצא לנו לשחק רק ב- Thomas Was Alone, אשר היה פלטפורמר מעורר חיבה, מרגש ומצחיק המדבר על קבוצת מלבנים שנאבקים להימלט מעולם דיגיטלי גוסס. יהיה מעניין לראות איך הסטודיו ייגש למותג John Wick.

John Wick Hex נמצא כרגע בפיתוח עבור קונסולות ו-PC. גרסת ה-PC תהיה אקסקלוסיבית ל- Epic Games Store.