Sniper Elite V2 Remastered נראה טוב ומציע את כל ה-DLC שצריך כדי ליהנות מהמשחק במלואו. אך בכל זאת, זה לא מספיק כדי לגרום למשחק מ-2012 להרגיש חדש.

אנחנו עוברים ליד גופתו של חיל ורמאכט, שכדור שלנו פילח הרגע את ראשו, ומוצאים מסתור מאחורי אופנוע גרמני שרוף. באמצעות המשקפת, אנחנו מנסים לאתר צלפים בבניינים שלפנינו, סופרים כמה חיילים נותרו לאויב, ואיפה תהיה נקודת התצפית הטובה ביותר להתמקם בה לפני שנצוד את המטרה הבאה שלנו. שפופים, אנחנו עוברים על יד מספר חיילים בלי שישימו לב, בתקווה שהצלפים שלא איתרנו לא יאתרו אותנו. האתגר הבא, לטפס במעלה מדרגות הרוסות אל עבר הפסגה, אנחנו זוחלים דרך סדק בקיר ממש מאחורי נאצי ישנוני; מזל שהבאנו משתיק קול. כעת, כל מה שנותר לעשות זה לחכות לשיירה שתגיע.

דרך הכוונת של ה-M1903 Springfield, אנחנו מאתרים את המטרה שלנו מעשנת סיגריה ליד משאית צבאית. בעודו נושם את האוויר הרעיל, אנחנו עוצרים את נשימתנו, מכינים את האצבע שלנו על ההדק, ובאיטיות לוחצים עליו. הכדור עף במהירות של 850 מטרים בשנייה, בעודו מסתובב באוויר, וחודר לראשו דרך המצח בהילוך איטי ולאחר מכן יוצא מצדה השני של הגולגולת. עד שגופתו פוגעת ברצפה, אנחנו מספיקים לשחרר כדור נוסף הפוגע במיכל הדלק של המשאית וגורם לפיצוץ, המספק את הסחת הדעת הנדרשת להתגנב אל עבר הצללים.

אם התרחיש הזה נשמע לכם מוכר, זה כנראה כי שיחקתם כבר במשחק Sniper Elite בעבר. אולי שיחקתם במשחק האחרון, Sniper Elite 4, או אולי שיחקתם במשחק שאנחנו מדברים עליו בגרסתו מ-2012. Sniper Elite V2 Remastered, הוא אחד מארבעה פרויקטים תחת כותר Sniper Elite שהמפתחת Rebellion Developments עובדת עליו כרגע.

תצלפו בנאצים וצלמו תמונות

מי מכם שלא מכיר את סדרת המשחקים, Sniper Elite V2 הוא משחק יריות והתגנבות בגוף שלישי המתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה, בו אתם משחקים בתור צלף אמריקאי מצטיין בשם Karl Fairburne. אתם מוצנחים לתוך ברלין כדי למנוע מטיל ה-V2 הנאצי להגיע לידי הצבא האדום.

בגרסה החדשה Karl הוא לא הדמות היחידה שניתן לשחק. הדמויות הנוספות מגיעות מטרילוגיית משחקי Zombie Army של Rebellion. תוכלו לשחק בדמויות אלה ב-Campaign וגם במצבי המשחק השונים, כמו משחק רב-משתתפים של 16 איש או מצב הCo-Op. הגרסה ל-Nintendo Switch תומכת רק ב-8 שחקנים במשחק רב-משתתפים, או 12 אם כולם משחקים באותה רשת מקומית.

עם כל התוכן שמגיע עם ה-DLC, תוכלו לבחור את הדמות שלכם ואפילו את הנשק עמו תהרגו חיילים נאצים. ה-DLC כולל גם משימות מיוחדות, הכוללות משימת התנקשות בהיטלר, ומצב צילום חדש.

מצב הצילום מאפשר לכם לעצור את האקשן ולעקוב אחרי כל פריים כדי שתוכלו לתפוס בדיוק את הרגע בו הכדור פוגע. תוכלו לשלוט במיקום המצלמה, להוסיף פילטרים ולכוון את התאורה והפוקוס. החלק החשוב ביותר אולי, הוא היכולת לשתף את התמונות האלו ברשתות החברתיות, ולעבוד יחד עם הקהילה כדי ליצור את אלבום ה-Headshots האולטימטיבי. וכן – תוכלו אפילו לשנות את התמונות שלכם למצב X-Ray.

X-Ray ב-4K

השינוי המשמעותי ביותר בגרסת ה-Remastered הוא התמיכה ב-4K,ה-HDR ותמיכה ב-60 פריימים בשנייה. גרפיקה ממוחשבת מודרנית, שימוש בעיבוד-קדם, טקסטורות, מידול חלקיקים מתקדם ומערכת תאורה חדשה, כולם באמת גורמים למשחק להיראות הרבה יותר טוב מהגרסה של 2012.

ניתן לראות את ההבדלים בנשקים, בדמויות, בסביבה, ובכלי הרכב. הכול נראה הרבה יותר חד ומציאותי. כל אלה עוזרים לנו לחזור ולצלוף בחיילים נאצים ברחובות ברלין, למרות המכניקות הישנות של המשחק מ-2012.

מאוד נהנינו מהאופן בו עיצבו את ברלין של מלחמת העולם השנייה, וכמובן שלראות כדור פוגע בראשו של חיל נאצי ויוצא מהצד השני בהילוך איטי בצורה מרהיבה בהחלט נותן תחושה של סיפוק. וזהו רק אחד מהרבה הילוכים איטיים שנותנים תחושת סיפוק במשחק.

לצערנו, אלו הם הדברים היחידים ששיפרו בגרסת ה-Remastered של Sniper Elite V2. הסרטונים בתוך המשחק אומנם נראים יותר טוב, אבל תנועת החיילים וכלי הרכב לא השתנו ממש. הבעיה דומה במשחקיות, שלא באמת עודכנה מ-2012, לטוב ולרע, חוץ מהתוספת של כמות השחקנים ב-Multiplayer.

Sniper Elite V2 Remastered נראה טוב; אפילו נראה מצוין, אבל זה מרגיש בדיוק כפי שזה נראה: גרפיקה של 2017 מסביב למשחקיות של שנת 2012. אין שינוים משמעותיים למשחקיות עצמה, אז אם כבר שיחקתם ב-Sniper Elite V2, אין הרבה סיבות לחזור. בכל זאת, החסרונות לא מבטלים את העובדה הפשוטה ש: Sniper Elite V2 היה משחק מצוין בזמנו, ואם עוד לא שיחקתם בו אז זאת ההזדמנות שלכם.