חברת המשחקים הפולנית CD Projekt RED, שהביאה לנו את סדרת המשחקים המוצלחת The Witcher, פותחת את שערי חנות הפריטים החדשה שלה לציבור הרחב.

כפי שכבר התרגלנו מהחבר'ה ב-CD Projekt RED, ההומור הייחודי שלהם מתבטא גם בפרסומת הזאת, שמציגה את אחד הפריטים הייחודיים לחנות: ספל לשתיה חמה בסגנון שמתאים לסדרת משחקי Witcher האהובים.

אפשר לראות שהמוצר נעשה עם מחשבה רבה מאחוריו כדי שיתאים לרוח סדרת המשחקים. המוצר נקרא Vesemirs Superior Swallow Mug, על שם ה-Witcher המנוסה Vesemir, והוא מעוטר בסמלים המתארים את שימושו הסמוי ליצירת שיקויים. או תה, זה כבר תלוי בכם.

אם אתם מתגעגעים ל-Geralt ותמיד רציתם לראות אותו בתור סמוראי, החנות החדשה של CD Projekt RED מאפשרת לכם לקנות בהזמנה מוקדמת פסלון אבן מלכותית בגודל 30 ס"מ של Geralt Ronin, הגרסה היפנית של Geralt בתור סמוראי צייד מפלצות. זה לא מראה מאוד מפתיע, בעיקר אחרי שראינו אותו ב- Monster Hunter: World ו-Soul Calibur 6 נלחם בעולמות בסגנון אומנותי מהמזרח הרחוק.

פריטים נוספים שתוכלו למצוא בחנות כוללים: ערכת כתיבה שעוצבה על ידי Cook & Becker בסגנון סדרת ה-Witcher, המאותרת מבחוץ בסימני הקסם ומבפנים בציורים מהמשחק וכוללת גם מטבע תואם עם סמל בית הספר של הזאב, כיסוי לפלאפון, צמיד בסגנון התקופה, ופוסטר הכולל מספר רב של מפלצות מסדרת ה-Witcher.

לחובבי ה-Gwent ישנם מוצרים רבים שמבוססים אחר המשחק, כמו טרול אבן רך ונעים שתוכלו לחבק בזמן דו-קרב קלפים מאתגר של Gwent כדי להירגע. מוצר נוסף הוא סט סיכות של ה-Factions השונים, וגם תיק כותנה מסוגנן שתוכלו לסחוב בו את חפיסות הקלפים הוירטואליות שלכם.

אם אתם רוצים משהו יותר פשוט, החנות כוללת גם חולצות וקפוצ'ונים במחיר טוב, בעיקר ביחס לחנויות משחקי מחשב רשמיות, במספר גדלים הכוללות צבעים וציורים שונים ומגוונים.

לקראת יציאת כותר ה-AAA החדש של CD Projekt RED שמעריציו מחכים לו כבר הרבה זמן, Cyberpunk 2077, תוכלו למצוא גם מוצרים בסגנון הסייבר-פאנקי. כרגע אגף זה בחנות כולל בעיקר מוצרי לבוש כמו חולצות, קפוצ'ונים וכובע, אבל עם תאריך השחרור ולאחר יציאתו אנחנו מצפים שנקבל עוד מוצרים לברור ביניהם.

בינתיים נראה כי החנות היא הצלחה מסחררת, ומוצרים רבים כבר לא נמצאים במלאי. מה שמבאס מצד אחד, אבל מצד שני מראה שהמעריצים קיבלו משהו שחיכו לו רבות ולחברה תהיה מוטיבציה להמשיך להוציא מוצרים נוספים ככל שהזמן יעבור.