RAGE 2 – טריילר ההשקה מציג אקשן, הומור, וצחוקים על וולמארט קנדה

קשה שלא להתרגש לקראת RAGE 2, משחק האקשן החדש מבית Bethesda אשר פותח על ידי id Software ו-Avalanche Studios ויוצא עוד 4 ימים. בעוד שהמשחק הקודם בסדרה לא זכה להצלחה רבה, נראה שהסטודיו למד ומוכן להשיק בפנינו משחק רחב ועשיר באקשן אינטנסיבי.

טריילר ההשקה של המשחק מתחיל בלהציג בפנינו את הנבל המרכזי בסדרה, General Cross, וממשיך עם הקלישאה המפורסמת של "אבל איך הגענו לפה? אולי כדאי לחזור קצת אחורה". במהלך ההרצה לאחורה אנחנו רואים שימוש בנשקים השונים שיש למשחק להציע, אבל גם עוד ועוד מההומור השופע של המשחק.

לאורך ההרצה לאחור אנחנו מזהים כמה קטעי אקשן מלהיבים, חלקם מוכרים לנו יותר, חלקם פחות. אנחנו רואים קטע שבו הגיבור עולה במעלית תוך כדי שמפלצת מנסה להכנס פנימה, וכמו כן את התרסקות הלוויין אשר מוכרת לנו מהמשימה ששיחקנו בדמו בגיימסקום.

בהמשך טריילר ההשקה אנחנו רואים עוד ועוד מהרכבים השונים במשחק, החל מרחפות קלות, ועד משאיות מפלצתיות ענקיות. נראה שאמנם מסוכן בשממה הפוסט-אפוקליפטית של RAGE 2, אבל בהחלט לא חסרות דרכים להתנייד שם.

טריילר ההשקה ממשיך ומראה לנו באגביות את היופי שבמנגנון היום ולילה של המשחק, ומדגים לנו את הצורות השונות שבהן ניתן לפרק את האויבים במשחק לחתיכות.

אנחנו רואים את השימוש המגוון שניתן לעשות בנשקים השונים, כמו קליעי הכבידה אשר נותנים לכם למגנט יריבים לאן שתירו אותם, ומגן האור שמגן עליכם מיריות, אבל גם חותך כל מה שהוא נפתח דרכו. הטריילר מדגים גם את השימוש שניתן לעשות בכוחות ה-Nanotrite שלכם, החל מפגיעה ישירה באדמה אשר יוצרת גל הדף, ועד ה-Overdrive שהופך את כל הנשקים והכוחות שלכם להרסניים.

הטריילר מגיע עד תחילת המשחק, אבל לא עוצר שם. הוא רץ אחורה עד החשיפה ב-E3, וזורק קריצה להדלפה הלא מכוונת של Walmart Canada. הוא אפילו צוחק על חוסר ההצלחה של המשחק הראשון.

RAGE 2 יוצא ל-PC, Xbox One ו-PlayStation 4 ב-14 למאי, ואנחנו מחכים לאנרכיה בקוצר רוח.