מפתחת המשחקים Atlus הכריזה על שני משחקים חדשים בסדרת Persona, במהלך קונצרט שנערך בטוקיו עם שירים מסדרת המשחקים הפופולרית.

המשחק הראשון שהוכרז הוא Persona 5 Royal. כמו עם המשחקים הקודמים בסדרה Persona 3: FES ו-Persona 4: Golden זוהי למעשה גרסא מעודכנת של המשחק המקורי שיצא לפני שנתיים. הפעם עם דמויות חדשות, פיצ'רים חדשים ואתגרים חדשים.

שתי התוספות המעניינות ביותר שהוכרזו לגרסא המעודכנת הן דמות חדשה שתצטרף לקבוצת הגנבים המסוגננים. בנוסף, Persona 5 Royal יכלול זמן משחק ארוך יותר, כאשר הדמויות יבלו סמסטר שלישי נוסף בתיכון שבו הן לומדות. ניתן לראות את הטריילר למשחק עם הצצות לפיצ'רים החדשים למטה.

Persona 5 Royal צפוי לצאת במהלך 2020 לקונסולת ה-Playstation 4. אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו על המשחק המקורי.

המשחק השני שהוכרז הוא Persona 5 Scramble. לא ידוע בינתיים יותר מדי על המשחק מעבר לוידאו הקצר שמציג אותו, אשר ניתן לראות למטה.

מה שכן ניתן לראות מהוידאו (די בבירור) זה ש-Atlus הולכים לשתף פעולה עם חברת Koei Tecmo בשביל לייצר משחק חדש בסגנון סדרת Dynasty Warriors, כאשר הדמויות השחיקות הן הדמויות מ-Persona 5. המשחק כנראה יהיה דומה בסגנון המשחק Hyrule Warriors שקיבלה סדרת משחקי Legend of Zelda, או סדרת Dragon Quest עם המשחק Dragon Quest Heroes.

Persona 5 Scramble צפוי לצאת לקונסולות Playstation 4 ו-Nintendo Switch, אך עדיין לא הוכרז תאריך יציאה רשמי.