לפני כשלוש שנים הופץ משחק התפקידים Darkest Dungeon, אשר קיבל ביקורות חיוביות מהמבקרים, ושלימים נחשב לאחד ממשחקי השנה שלנו בקטגוריית משחקי תפקידים. באותה שנה פרסמנו שמפתחי המשחק הודיעו שהם מתכננים להוציא משחק חדש, ואכן בימים האחרונים הגיע טריילר חדש ומסקרן למשחק ההמשך, Darkest Dungeon 2.

למי שלא מכיר את המשחק הראשון, Darkest Dungeon הוא משחק תפקידים דו מימדי שבו אתם משחקים אדם שקיבל כירושה אחוזה ענקית, אך בגלל שהבעלים הקודמים חיפש ידע וכוח, היא גם מלאה בשדים ממימד אפל. באמצעות העסקת שכירי חרב וגיבורים, השחקן נלחם בשדים ומנסה להציל את האחוזה משלטון השדים האפלים.

אתמול Red Hook Studio פרסמו טריילר קצר בשם "The Howling End" שבו הוכרז על המשחק השני בסדרה. הטריילר מתחיל בעולם שבו ישנה סופת שלגים חזקה, ולאחר מכן הקריין, שגם הופיע במשחק הראשון, אומר: "בחשכה האדירה של הסוף, גברים יפכו למפלצות. אבל תקווה תהיה לאלו שאמיצים מספיק להוביל את הלהבה".

לאחר מכן רואים שש דמויות מוכרות מהמשחק הקודם: Grave Robber, Leper, Plague Doctor, Highwayman, Hellion ו- Man-at-Arms.

בראיון, מפתחי המשחק אמרו שמערכת הלחימה של המשחק השני יהיה כמו הראשון, אך עם שידרוג. כרגע לא ידוע לנו יותר מכך. כמו כן, גם ה-Metagame יהיה שונה לחלוטין מהמשחק הראשון. כלומר, אם המשחק הראשון התקיים בכפר מרוחק, לפי הטריילר, המשחק השני יתקיים ברכס הרים מושלג. אז הכינו את הבגדים החמים וציוד השלג שלכם, כי ייתכן שתצטרכו לטייל בין מקומות קפואים בעולם עם השם המבטיח "The Howling End". מה שבטוח, זה לא יהיה קל.

לצערנו, הטריילר לא מציג תאריך יציאה וגם לא מסביר לאילו פלטפורמות הוא יצא. למרות זאת, אפשר להיות בטוחים שהוא יצא למחשב האישי ואולי אפילו ב-Early Access. בנוסף, אנחנו מאמינים שהוא יצא גם ל-PlayStation 4 ו-Xbox One כפי שהיה במשחק הראשון.

אמנם עוד לא ידוע לנו מתי Darkest Dungeon 2 יצא, אבל אם לא שיחקתם במשחק הראשון, אנחנו ממליצים לכם לעשות זאת. תוכלו לשחק בו במגוון פלטפורמות כגון PC, PlayStation 4, PlayStation Vita, Nintendo Switch, Xbox One, ואפילו Android ו-iOS.