NoGame הוא משחק אסטרטגיה ישראלי ברשת בו תצטרכו להגן על המדינה שלכם, תפתחו גיבורים חדשים שיעזרו לכם להילחם, ותשדדו שחקנים יריבים.

NoGame הוא לא רק משחק. או לפחות, כך מפתחי המשחק אומרים. לטענתם, אם גאוות המדינה זורמת לכם בדם, תרגישו מחוייבות ושליחות לשחק במשחק ולהצליח כדי להביא גאווה עבור המדינה שלכם.

המשחק מעביר את תחושת הגאווה הזו במגוון דרכים, כמו למשל כך שבכל פעם כשתנצחו יריב יתנתגן ההימנון של המדינה, מה שרק יחזק את תחושת הפטריוטיות שלכם.

בכל קרב יעמדו לרשותכם מספר מסויים של פיקסלים ורודים שישמשו אתכם למתקפות השונות בקרב. החל מהגיבורים שלכם שיצאו להילחם עבורכם כמו: נפוליאון, ג'ורג וושינגטון, רובין הוד ואפילו אלאדין, ועד לקבוצת רובוטים, קטפולטה או כדור תותח וחיצים. המד יתמלא מעט בכל פעם, ובנוסף במהלך הקרב יצוצו עצים עם פיקסלים עליהם וכשהגיבור שלכם יעבור לידו תוכלו לאסוף אותם לטובת מתקפות.

בכל קרב המטרה היא להרוס יותר מגדלים מהיריב איתו אתם נלחמים, לכל אחד מהמתמודדים יש 3 מגדלים שעליהם נדרש להגן בזמן הקרב ובנוסף כמובן לנסות להרוס ליריב. כאשר תהרסו את אחד המגדלים, המיקום שתוכלו להניח את החיילים שלכם לכיוון האויב יגדל וכך תהיה להם דרך קצרה יותר אל שטח היריב מאשר בתחילת הקרב.

קשה באימונים קל בקרב

בהתחלה, כשניגשתי לקרבות התחלתי לזרוק אקראית גיבורים ולנסות לנצח מה שלא ממש הלך, מהר מאוד מצאת את עצמי ממתין שהמד יתמלא כשאין לי אפילו גיבור אחד על המסך והיריב שלי כבר מילא את כולה… ולפעמים גם נתקלתי ביריבים חזקים משמעותית ממני שהצליחו לנצח אותי במהירות בזק.

אבל אחרי מספר קרבות התחלתי להבין אילו דמויות חזקות יותר ובמי עדיף להשתמש כנגד איזה יריב ואת מי מהם כדאי להוריד מהסט שאצא איתו לקרב.

אחרי כל ניצחון ועל פי כמות הדגלים שתצברו בקרב, תרוויחו עגלות שבהן יהיו פרסים, ואיתם תוכל לשדרג את הדמויות, ודמויות חדשות יפתחו בפניכם. עם הזמן תדרשו לבנות לכם את הסט שאיתו תצאו לקרב ולוותר על חלק מהמתקפות לטובת חדשות. תוכלו לאתגר חברים לקרבות או לצאת לקרב מול אוויב אקראי. בנוסף תוכלו לשדוד אוייבים ולהרוויח את השלל שלהם.

כמו בכל משחק חינם עם רכישות פנימיות תוכלו לרכוש יהלומים שיזרזו תהליכים ושדרוגים במשחק וכך תתקדמו מהר יותר.

המשחק עדיין בבטא ומשתנה כל הזמן, יוצרי המשחק מציינים שבחודשים הקרובים יתווספו פיצרים חדשים למשחק כמו מצב טורניר חדש, גיבורים נוספים, עונות תחרותיות, מלחמות ועוד הרבה דברים מגניבים! כבר היום תוכלו להנות מהמשחק ונראה כי כשהוא יצא מהבטא תוכלו להנות ממנו אפילו יותר.

המשחק NoGame זמין בחינם ל- IOS, אנדרואיד ול-PC.