כולנו מכירים את סדרת המשחקים המצליחה בכיכובו של באטמן, האביר האפל של גות'האם. בפעם האחרונה שיצא כותר בסדרה, היה זה Batman:Return to Arkham, שזה בעצם רימאסטר לשני משחקים אחרים בסדרה – Arkham Asylum ו- Arkham City, אי שם לקראת סוף שנת 2016. מאז לא שמענו דבר בנוגע להמשך הסדרה.

לפתע – הדממה הופרה. השמועה החלה ממי שטוען שהוא נסיין של המשחק החדש, והוא נותן פירוט שבמידה והוא אכן אמיתי, יש לנו סיכוי לפגוש במשחק Batman שטרם ראינו כמותו. אם להאמין לדבריו, הכותר החדש בסדרה ייקרא Batman:Arkham Crisis ויתרחש סביב ארגון הפשע Court of Owls – ארגון שחוטף ילדים שמופיעים בקרקס ומאמנים אותם להיות מתנקשים הנקראים Talons (טפרים).

לטענתו, הצד העלילתי במשחק החדש מחודד ועמוק יותר מקודמיו בסדרה, עם שעות ארוכות של סיפור – וזה כולל הן את הקמפיין הראשי והן את משימות הצד. ייתכן שיהיה גם מצב שיתוף פעולה בו תוכלו לבצע משימות עם אנשים אחרים, אבל לא פורט מה יהיה אופי שיתוף הפעולה.

בנוסף, ואולי זה הצד שחלק מהאנשים הכי מצפים לשמוע עליו, ככל הנראה כלי הרכב שישמש את איש העטלף הוא לא אחר מאשר ה-Batwing המטוס בצורת העטלף שבו נוכל לטוס כדי להגיע למקום למקום וגם בשביל קרבות מסויימים.

Batman Batwing

לפי השמועה, נראה כי צוות המפתחים בונה על המשחק החדש כמועמד חזק למשחק השנה בשנת 2019 והיות ובאטמן כל כך מתאים לרוח ליל כל הקדושים, הצפי ליציאתו הוא באוקטובר 2019. הנסיין טוען שההכרזה אמורה להגיע במרץ 2019, אז יש לנו עוד חודשיים של תהיות במקרה הטוב. במקרה הרע, מרץ יעבור ואיתו השמועה.

בנימה אישית, אהבתי את משחקי Arkham, אבל באיזשהו שלב כבר הפסקתי לשחק בהם בגלל שהם די חזרו על עצמם, בעיקר מנגנון הקרב. בתור אחד שראה את הסרט Batman V Superman (שהיה בעיני שעמום מוחלט) רק כדי לראות כמה פריימים בהם באטמן מכסח לסופרמן את הצורה, אני מקווה שהמשחק הבא, אם אכן השמועה נכונה, יציג מכניקת קרבות יותר מעניינת.