אבל זה לא ספורט אמיתי! את הטיעון הזה כנראה שמעתם מיותר מדי אנשים. ל-Focus Home Interactive נראה שלא מפריע, כי ליגת esports של המשחק Farming Simulator 2019 בדרך, עם פרסים משמעותיים.

זו לא התחרות הראשונה שנערכת ב-Farming Simulator 2019. המשחק כבר בחן את המים עם עונה תחרותית בסוף שנה שעברה, אבל הפעם המפתחים GIANTS Software הולכים עד הסוף ומתכננים להכנס הישר לתוך עולם ה-esports.

בנוסף לעונה התחרותית השניה שתערך במשחק Farming Simulator 2019, תפתח ליגת Farming Simulator – ליגת esports מלאה עם 10 טורנירים ברחבי אירופה.

בסוף העונה התחרותית, הצוותים הטובים ביותר יתחרו זה בזה כדי לזכות בתואר הנחשק Farming Simulator Champion, וכן פרסים בשווי 100,000 יורו. בנוסף, בכל טורניר הצוותים הזוכים יזכו בפרסים בנוסף לניקוד בליגה, וסך הפרסים של הליגה יגיע עד 250,000 יורו. עם סכום כזה כמעט אפשר לקנות חווה אמיתית.

Farming Simulator 2019

לצורך התחרות, GIANTS Software אחדה כוחות עם מגוון חברות מהתעשיה, ביניהן Logitech G, Intel ו-noblechairs.

מנכ"ל GIANTS Software מסביר שזו הזדמנות ייחודית. "חקלאות תחרותית היא משהו שאנשים נהנו ממנו במשך שנים, אבל לא משהו שנעשה ב-esports עד היום." אומר Christian Ammann, "יש לנו בחברה הרבה חובבי esports שלא יכולים לחכות להראות לעולם שחקלאות בהחלט יכולה להיות כיפית ותחרותית בו זמנית. אנחנו מאמינים שמצאנו את השילוב הנכון בין חקלאות אמיתית ומשחקיות כיפית כדי לאפשר לכולם להנות ממנה."

אז איך משחק כמו Farming Simulator 2019 יכול להוות משחק תחרותי? האם יתכן ומדובר בבדיחה? אז זהו, שלא. המשחק עתיד לקבל עדכון אשר בו הוא יעבור למצב של משחקים תחרותיים של 3 נגד 3. במצב זה הצוותים יתחרו על אתגרים כיפיים, לצד עבודת שדה כיפית ומציאותית.

ייתכן וזוהי רק ההתחלה. עד אז, כנראה שתרצו להוציא את המעדר מהמחסן ולהתחיל להתאמן, ואולי גם אתם תצליחו להיות דוד משה אמיתי.

המשחק Farming Simulator 2019 זמין ל-PC, Xbox One ו-PlayStation 4.