לאחר יציאת הפרק הראשון של Life Is Strange 2 בספטמבר, מעריצים רבים חיכו לפרק השני של סדרת ההפתקאות המעניינת המגוללת את סיפורם של שני האחים שון ודניאל דיאז. לפני כמה ימים שיחררה Square Enix טריילר חדש לפרק השני שיקרא "Rules".

לפני שתתחילו לקרוא, אנחנו ממליצים לכל מי שלא שיחק את הפרק הראשון בסדרה לא לצפות בטריילר החדש, מפני שהוא מסגיר הרבה מעלילת הפרק הראשון.

בתחילת הטריילר רואים את שון ומייקל ממשיכים לברוח מהמשטרה לאחר אירועי הפרק הראשון ומגיעים לעיר ששמה Beaver Creek שבה מתגוררים סבא וסבתא של הילדים.

בהתחלה הכל נראה שלו ורגוע, ושהילדים מצאו מקום מחבוא מהמשטרה. בזמן הזה, מייקל מתחיל להבין שיש לו כוחות על טבעיים כמו לאחיו. הם יוצאים להתאמן עליהם ביער, ונראה שמיייקל מצליח לשלוט בכוחות שלו. הוא משתמש בכוחות אלה בכמה מקרים, כמו בשולחן האוכל, אך דניאל אומר לו שאחד החוקים הוא להסתיר את הכוחות שלו והחוק השני הוא לא לדבר עליהם.

לבסוף, כוחותיו של מייקל באים לביטוי בסוף הטריילר, כאשר רואים ניידת משטרה מגיעה למקום המחבוא של הילדים, ובשלב זה מייקל מספר על החוק השלישי: לברוח מסכנה. בסוף הטריילר נראה שהם ממשיכים לברוח.

שובו של Caption Spirit

ביוני בשנה שעברה, הוציאה החברה משחק בשם The Awesome Adventures of Captain Spirit – משחק קצר שמספר את סיפורו של כריס בן ה-11 המדמיין את עצמו כגיבור על בשם Caption Spirit. בטריילר של הפרק השני, קיבלנו קישור בין המשחק הראשי למשחק הקצר. כריס מופיע לראשונה כאשר הוא מטפס לבית העץ שלו, אך בגלל ענף שבור הוא נופל וכמעט נפגע. בעזרת הכוחות שלו, מייקל מצליח להציל את כריס לפני שהוא נופל לרצפה.

בהמשך הטריילר ניתן לראות את כריס ומייקל מתחברים ומשחקים אחד עם השני. זהו שילוב יפה ומעניין בין שני משחקים של החברה. גם הבחירות שבחרתם ב- The Awesome Adventures of Captain Spirit ישפיעו על עלילת הפרק השני.

וזהו, זה כל מה שהבנו מהטריילר של הפרק השני מתוך חמישה של Life Is Strange 2. המשחק ייצא ב-24 בינואר ל-PlayStation 4, Xbox one ו-PC.