Dragon Age הוא אחד המשחקים היותר גדולים של BioWare. ולכן אנחנו מתרגשים מכך שסוף סוף, אחרי 3 שנים מאז שיצא Dragon Age: Inquisition קיבלנו טיזר למשחק הבא בסדרה ב-The Game Awards 2018.

הטיזר, שאורכו כדקה, לא חושף הרבה על המשחק שהולך להגיע, אבל זה לא עצר אותנו מלנסות לסחוט קצת מידע בנוגע למה מחכה לנו בו, ומתי הוא הולך להגיע.

רוב הטיזר מתמקד בפסל אשר יוצא ממנו "Red Lyrium". בסוף הטריילר נשמע הקול של Solas (באופן טיפה מאיים) אומר "So you found me at last, I suspect you have questions". בסופו של הטריילר מופיע הכיתוב THEDREADWOLFRISES#.

אז מי הוא בעצם ה-Dread Wolf?

ה-Dread Wolf או Fan’ Harel הינו אל הבגידה האלפי.

בנוסף, מי ששיחק ב-Inquisition מגלה שהוא גם (אזהרת ספוילר) אותו חבר אלפי שמתלווה אלינו, Solas, אשר מתמחה ב-fade (שקולו הוא זה שאנחנו שומעים בטיזר).

Dragon Age 4

המשחק האחרון בסדרה?

Mike Laidlaw, שעבד על כל סדרת Dragon Age, הודיע באוקטובר האחרון שבכוונתו לעזוב את החברה (ומאז התחיל לעבוד ב-Ubisoft). אבל זה לא אומר שזהו סופה של הסדרה האהובה Dragon Age.

מייק צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אין סוף מתוכנן ל-DA. ישנה תוכנית מתפתחת שנוטה להסתכל בערך שני משחקים קדימה".

אז מתי נראה כבר את המשחק החדש ועל מה נוכל לשחק אותו?

עוד אין תאריך ליציאת המשחק, אבל לא נראה שזה יקרה בשנתיים הקרובות. ניכר שאת רוב המאמצים שלהם משקיעים BioWare במשחק הגדול הבא שלהם, Anthem. כפי שכתב Mark Darrah  בבלוג של BioWare: "בעוד שהייתי ממוקד בפיתוח Anthem, שאר הצוות עובד קשה בלחקור דרכים לדחוף את היכולת של BioWare לספר סיפורים לשלב הבא".

באשר לפלטפורמה שעליה המשחק יהיה זמין, עוד לא יצאה הודעה רשמית אבל אנחנו צופים שכמו המשחקים הקודמים המשחק יהיה זמין ל-PC, PS4  ו-Xbox One.